Susanna schreef: [...] Dan heeft ie meestal geen zin, maar als je dat een paar dagen probeert en je vergeet het daarna, dan neemt hij het initiatief. En als ie dan ook nog een beetje zijn best doet, dan beleef ik er ongedwongen plezier aan. 😃 Misschien werkt het voor jullie ook en anders :| weinig aan te doen.
Ik hoop dat m'n man het allemaal leuk blijft vinden. Die informeer ik dus ook niet over de perfecte klusmomenten. Want hij moet 'm omhoog :oops: krijgen. Hoe het bij mij zit, maakt veel minder uit natuurlijk.
Ik ben alleen door al dat zwangerworden gedoe meer op m'n baarmoeder gaan letten, en ben dus veel minder in de mood als m'n baarmoeder laag zit, omdat ik bang ben dat 'het' dan zeer doet. Aangenaam is het niet, maar het heeft gelukkig nog nooit pijn gedaan, maar ik ontwijk het dus wel. Dus dat zijn minder klusmomenten 😢 Maar goed, we duimen vrolijk verder, het moet toch een kéér lukken :D
Bij ons zit t dan idd anders. Hij neemt echt NOOIT initiatief. Niet omdat ie niet wil. Hij zegt vaak genoeg: gaan we vanavond seksen? Alleen zegt ie dat op momenten dat ie zin heeft, maar wil ie dan eerst andere dingen doen. En als ie 's avonds op bed gaat liggen, is meneer ineens te moe. :| Ik zeg vaak genoeg tegen hem dat ie moet doorzetten op de momenten dat ie wil en niet moet denken dat t straks wel komt. Als ik aan hem merk dat hij me graag wil, ben ik zo om, dus dan is dat probleem ook uit de wereld. 😊 Met omhoog krijgen heeft ie gelukkig nooit een probleem. Ik heb een tijd een vriend gehad die dat wel had: kan ook erg frustrerend zijn! Voor allebei, natuurlijk.
Maar ik vind 'een paar keer' seks in de vruchtbare periode al veel! Mijn probleem is dus dat ik hem verleid omdat het de goeie tijd is om te seksen, maar dat wil niet zeggen dat mijn lichaam ook zin heeft (en al helemaal niet als hij van tevoren vraagt of het niet te lang gaat duren 😉 ) Dan klap ik dicht. Ik heb t vaak koud en hij mag niet aan mijn borsten komen omdat dat niet fijn voelt. Nou, dan is de lol er wel af.
Volgens mij zit bij mij mijn baarmoeder juist hoog in de vruchtbare dagen. Maar ik weet idd hoe het voelt als ie laag zit, en da's niet fijn!
Pff, wat een gedoe allemaal, he? 😉
Maar vanmiddag was mijn vriendin bij me met haar dochtertje van ruim 1,5 en dan weet je meteen weer waar je het voor doet 😊 Wat een schatje!