beuker83 schreef:Het is k*t, ik vindt hyves heel leuk. In contact met oude vrienden en bekenden.
Maar als ik dan weer lees als een kennis kindje nummer 3 verwacht, terwijl toen hun nummer 2 nog niet hadden, wij al bezig waren met zwanger worden.
Nou 'k gun het ze van harte, maar dan voel je de keiharde realiteit weer he.
Hey Beuker, dit berichtje van jou was een beetje ondergesneeuwd geraakt, zag ik.
Rot he? Ook al kan je het anderen nog zo gunnen, het is echt niet leuk!
Wij zijn pas een half jaar bezig, maar toch... Laatst las ik ook van een goeie vriendin van vroeger op hyves dat ze 20 weken zwanger was. Ik moest er wel even van slikken, maar ik weet ook dat zij het er 10 jaar geleden al over had dat ze niets liever wilde dan zo snel mogelijk een kindje. Dus misschien hebben ze expres nog gewacht tot na haar studie of misschien hebben zij er ook wel heel lang op moeten wachten. Hoe dan ook, heel fijn voor hun.
Maar vorige maand was ook een kennis van ons zwanger (door de pil heen, oké) en die heeft het weg laten halen. Als je toch 27 bent en je wilt ooit nog kinderen, dan snap ik dat echt niet! Maar dan zal ze ze wel nooit willen, dat weet ik niet van haar.
Maar het is gewoon zo hard dat wij het zo graag willen en een ander het zo in de schoot geworpen krijgt, soms zelfs als ze het niet willen. Dan ga je je echt afvragen: waarom lukt het bij ons nou niet?
Hopelijk wordt ons geduld ooit beloond!
liefs,
mdtje