Tessa1981 schreef:Hey Juud,
Jij mag weer aan de klus zie ik 😉
Tja en dat trouwaanzoek die wil ik ook wel 😃 maar goed heb ik zelf niet in de hand. Ben dan wel zo ouderwets dat ik gevraagd wil worden 😂
Ik heb hier dus nog steeds pijn in mijn borsten,rare krampjes in mn buik en overdag steeds zo warm. Ook hele warme handen terwijl ik echt een koukleum ben en mn collega's het koud hadden.
En s avonds enorm moe, nog steeds huilbuien. Over de was die teveel is opgelopen,tim die tijdens het darten zei dat hij ff geen tijd had omdat hij aan het gooien was(hij had een wedstrijd). En s avonds krijg ik het dus koud. Tot ik met Tim ga stoeien. Dan heb ik het binnen no time bloedheet.
Nou zit ik te denken om er morgen toch nog een testje tegen aan te gooien. Ik ben namelijk weer aan de ritalin omdat ik dacht dat ik ongesteld was geworden, maar stel dat die menstruatie een innesteling was en die kramp toen iets heel anders.
Ik vergeef het mezelf nooit als ik wel zwanger blijk te zijn en ik heb me ondertussen lekker volgestopt met ritalin (zit hetzelfde in als coke)
Dus twijffel,twijffel alom hier :? :? :? Wat vinden jullie.. wil ook weer niet gaan hopen op niks namelijk...
He Tessa,
Ja ik kan weer lekker aan de klus, is bij ons altijd beetje lastig omdat mn vriend er doordeweeks niet is ivm zn werk. We hebben zondagavond geklust en hij probeert morgenavond thuis te komen, dus dan ben ik niet op het forum te vinden hihi...
Dan maar hopen dat die 2x genoeg zijn, want dan is hij er vrijdagavond pas weer en dan heb ik mn eitje denk ik al gehad. Pffff soms denk ik dat het ons nooit gaat lukken zo...
Tjsa of je wel of niet moet stoppen met de ritalin zou ik denk ik toch echt aan een arts overlaten, daar durf ik je niet over te adviseren. Is dat tegen ADHD? Ik wist niet dat daar hetzelfde inzat als coke, klinkt heftig. Wat ga je doen als je zwanger bent? stoppen? Heb je al wel weer testen gedaan? anders zou je nu toch hcg moeten hebben of niet?
Liefs juud