hahaha jij bent zo slecht 😊
meiden ben ervandoor...werk roept!!
doei doei
draakje27Oud lidBerichten: 924Lid sinds: 1 januari 2005
draakje27 schreef:wat zijn er toch weer veel aanwezig!! het is eker weer vrijdag, weekend komt eraan, dus niemand hier te bekennen...logisch!! 😞
nou ik ben weer lekker aan het werk hoor, nu effies rustig maar toch al wel vanaf 5 uur druk bezig geweest...hoop dat dit niet zo gaat blijven, en vooral vannacht niet want wil toch echt wel een oogje dicht doen!!
linda...als je toch besteld hebt, kan je net zo goed vannacht een plasje inleveren bij je collega...:-)
enne veldroosje mijn nod is pas rond de 30ste...en heb er nu ook al 14 dagen op zitten...vind mezelf dan ook best zielig ( als andere me dat niet vinden moet ik het zelf maar hebben toch :-))
juud zei toch al dat ik er heel wat miste..maar goed als het aan me geheugen zou liggen zou ik geloof al 9 maanden zwanger zijn want die is zo slecht de laatste tijd!!
vandaag een collega bevallen...gister te horen gekregen dat een kennis weer zwanger is.. weer lekker veel zwangere om me heen...gezellig.
nou doei dan maar
juud schreef:Hey meiden, hier nog geen ongi te bekennen, morgenvroeg ga ik weer testen, spannend!!!!
L.NDA schreef:Hé draakje,
Goedemorgen 😂 . Jij bent nu volgens mij al weer aan het werk. Ik kom net me bed uit, heb erg lang geslapen, bijna klokje rond. Had het nodig zeker.
Ik kon helaas niet meer hier komen vannacht, had het niet druk maar mijn collega zat naast mij 😉
Hier nog niets qua 😈 😈 te bekenen. De testen zijn binnen maar ze zitten nog veilig in de verpakking. Heb me vriend 10 minuten gezien dus nu is niet echt de gelegenheid. Ik denk dat het morgen of maandag wordt.
Juud,
Hoe is het met jou? Is jouw ongi ook nog steeds niet te bekenen? Ik duim voor je!!!!
draakje27 schreef:nee ik slaap eigenlijk nooit als ik weer thusi ben na me nachtdienst...ook niet als ik een verschrikkelijke dienst gehad heb...lukt me toch niet met het draakje thuis 😊 zo in het weekend zou het nog wel kunnen want dan is het mannetje thuis, maar anders moet ik voor het draakje zorgen dus dan kan het zo ie zo niet!!
hoop ook zo dat ik mag blijven liggen vannacht, maar goed als ik eruit word gebeld verdien ik ook nog wat en anders krijg ik er totaal niks voor betaald....
spannend hoor voor jullie beiden...zou zo mooi zijn he al die positieve testen!!
Juud..jij bent gemeen.....!!!!
draakje27 schreef:niet er doorheen spoelen he!! ??????? Snap hem niet :idea: denk dat je collega dat niet zo prettig vind vannacht!!
soms is de schijn ophouden erg lastig!! scheelt inderdaad dat je heir een boel kwijt kunt!! ik kan ook me ei kwijt bij een aantal collega alleen bij familie dus totaal niet... soms echt moeilijk!!
nee inderdaad juud al die goedbedoelde vragen heb ik ook geen zin in...dus dan inderdaad maar me mond houden en het op een grote verrassing houden als het zover is!!
draakje27 schreef:gelukkig maar anders moest ik dat ook nog is gaan uit leggen :-)
lonnekeleoni schreef:Ja geniet er echt van, heb inmiddels nog een heerlijk wijntje erbij.....
juud schreef:Ik heb net getest, weer negatief, denk dat ik er nu maar even mij ophou met het testen, misschien donderdag ofzo weer een keertje. Gisteravond heel erg buikpijn maar die :twisted: :twisted: komen maar niet...
Sabine1987 schreef:Hey Ladies,
Hoe gaat het hier?
Mijn NOD is aankomende zaterdag weer... :shock: ik vind het zo spannend.
Aan de ene kant heb ik het gevoel dat het gewoon raak is.
Mijn lichaam kan me natuurlijk ook weer in de maling nemen, dus ik weet dat ik er niet teveel van uit moet gaan.
Ik zit nu ziek thuis 😞 ik heb vannacht niet kunnen slapen, begrijp niet waarom, pas om 07:00 uur viel ik in slaap en werd zwetend wakker, denk koort gehad ofzo.
Dat wordt dus weer een dagje thuis niks doen...bleh
rheetje schreef:@Sabine, griep schijnt weer te heersen dusse beterschap
@lithaatje, duimen duimen en nog eens duimen hopelijk werkt dat ;)
jamilah79 schreef:draakje27 schreef:een rare vraag misschien...maar hoe weet je welke forums standaard door iedereen te lezen zijn en welke niet?? met iedereen bedoel ik dus dat je niet ingelogd hoeft te zijn om berichten te kunnen lezen...
Is geen rare vraag hoor. Ik kwam er achter dat het forum zwanger worden wel voor iedereen toegankelijk is, maar het forum zwanger zijn dus niet.
Hopelijk is je vraag hiermee beantwoord!
@Tessa: ik duim ook voor jou hoor meid!
liefs Jamilah
susieq12 schreef:mdtje mijn moeder zou ook wel mee willen hoor haha (is ook twee uur rijden naar hier voor haar!)
Linda wat houdt je het toch bere spannend!!!!