he regina,
alles goed met jou?
ik heb ongeveer 2 weken na de mk lichte steekjes/ tinteling gevoeld in mijn rechter lies. ook had ik op dat moment van dat cervixslijm. (het is nu de 2e x dat ik op dat cervixslijm heb gelet en ook de 2e keer dat ik zwanger ben. werkt dan toch best wel goed lijkt me.)
had een week na dat cervixslijm weer van dat rekbaar slijm (sorry voor de lekkere details) en toen had ik met afvegen beetje bruin. dus ik bang dat ik ongi ging worden. maar daar was het bij gebleven.
had een week na de mk een test gedaan en die was licht positief. en nu had ik vorig weekend een test gedaan van kruidvat en die was heeeeeel licht positief. en gisteren een test van matcare en die was positief. maar ik was niet overtuigd, dacht dat die waarschijnlijk gevoeliger was dan kruitvat dus ik nog een kruitvat test gedaan maar ook hier was het streepje duidelijk te zien.
http://www.mijnalbum.nl/Album=ZS83HL7Zkun je de foto's zien van de testen van gisteren.
hoop dat jij ook snel mag volgen! maar misschien is het een idee om dat cervixslijm in de gaten te houden?
groetjes mippie