OH ja die lucht! Verschrikkelijk!! Maar ik merk zowiezo dat geuren veel sterker worden....geuren waar je anders geen last van hebt, vind je nu opeens niet meer lekker! Ook bepaalde etenswaren zijn minder lekker geworden...heel vreemd allemaal....
Maar je hebt al snel je 20 weken echo! Dat gaat hard! Spannend zeg!
Hier gaat het verder wel goed, al heb ik ook de gangbare klachtjes als een opgezette buik, beetje misselijk, niet alles meer lekker vinden, soms wat duizelig en gevoelige borsten..maar verder gaat het eigenlijk allemaal goed met me!
Marieke, hoe voel je je??
En Jamiliah, hoe wegen de laatste loodjes??
mdtje schreef:Zo, ik had even 10 pagina's bij te lezen...
@Marieke: wat ontzettend balen, meis! Het klonk zo hoopvol allemaal en nu was het toch valse hoop. Je hebt vast gauw een echt positieve test in handen!
@Veldroosje: Geen last van de lucht van de mvm-flessen? Zet hem op met plassen! 😉
Hier gaat het goed. Ik voel beebje een paar keer per dag bewegen al. Wonderbaarlijk! Ik ben me wel ineens bewust geworden van de verantwoordelijkheid van een mensje in je dragen. Durf niet meer te volleyballen (rennen en springen ging toch al niet meer zo goed 😉 ) en let toch wel op of ik rare klachtjes heb ofzo. De 15e weer hartje luisteren en de 24e de 20 weken-echo!