Tara28Oud lidBerichten: 6.741Lid sinds: 22 januari 2009
Pfffff, hier vanmorgen weer een negatieve test....T wordt nu irritant zeg, want ben ook nog steeds niet ongi...Hoe kan dat nou toch?
snippie schreef:he meissie!!!
dikke knuffel voor jouw!
kus
anne* schreef:rann ik zou daar ook helemaal niet tegen kunnen waar bemoeid hij zich mee.
marieke ik woon ook in apeldoorn en ik zit in het lucas ziekenhuis daar is een hele grote fertiliteitsafdeling ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben. ik ben met een jaar naar de huisarts gegaan en die heeft me gelijk door gestuurd ik vond het wel heel lang duren voor je echt is verder gaat. tussen alle onderzoeken zat er een lange periode. ben zelf ook blij dat ik niet langer heb gewacht want je bent zo een half jaar verder. voor je echt wat weet. en echt behandelingen krijgt. maar vind wel dat ik er erg goed geholpen word. maar hoop eigelijk dat je het helemaal niet nodig hebt en gewoon zwanger word. daar gaan we ook lekker van uit. maar las ergens dat je niet wist hoe dat in apeldoorn was.
ik vandaag de medicijnen opgehaald jeetje ben echt blij dat ik dat niet zelf hoef te betalen. heb bijna voor €750 aan medicijnen mee gekregen
vanavond moet ik voor het eerst spuiten zie er wel een beetje tegen op
snippie schreef:huh nee hoor ran zondag is mijn nod.
antoinet schreef:ik was inderdaad heel snel beroerd.
met 6 weken werd het echt erg. toen begon het ovegeven de hele dag door. de weken daarvoor 's morgens behoorlijk misselijk.
had ook al even antwoord gegeven in het mei forum, maar zat nu nog even na te denken. ik was al misselijk voor ik de test deed, ik had een cyclus van 25 dagen en toen gaf de test ook al op dag 25 een heel licht streepje. paar dagen ervoor was ik al misselijk 's morgens.
Mariekepiek schreef:antoinet schreef:ik was inderdaad heel snel beroerd.
met 6 weken werd het echt erg. toen begon het ovegeven de hele dag door. de weken daarvoor 's morgens behoorlijk misselijk.
had ook al even antwoord gegeven in het mei forum, maar zat nu nog even na te denken. ik was al misselijk voor ik de test deed, ik had een cyclus van 25 dagen en toen gaf de test ook al op dag 25 een heel licht streepje. paar dagen ervoor was ik al misselijk 's morgens.
ik voelde me 2 dagen na de eisprong al beroerd, maar denk dat het gewoon wat anders is. Afgelopen 2 dagen sochtends aan het overgeven. Dat is dus 6 a 7 dagen voor mijn NOD. Maar lijkt mij stug dat ik dit dan al zo vroeg heb. Hoe g aat het met Robin?
Mama2b schreef:Heey meiden
Ik ben er ook weer even. Ik probeer iets minder op het forum te zijn omdat ik er dan wat minder mee bezig kan zijn. Dat ging op zich heel goed ik dacht er veel minder aan maar ben toch gister op dag 15 van de cyclus ongesteld geworden 😢 . Het lijkt wel of het steeds eerder wordt..... Mijn cyclus sinds ik gestopt ben met de pil is nu 45-24-15-46-33-28-17-14. Nu naar ronde 9 alweer. Heb net de ha gebeld en de assistente heeft een notitie gemaakt en de ha belt vanmiddag terug. Het wordt zo frustrerend met zo'n rare cyclus. Wat is er mis met mij????? :x :cry:
Tara28 schreef:Dat zou wel een hele kort door de bocht conclusie zijn. Ze kunnen zoveel tegenwoordig dat jouw 'probleem' vast ook op te lossen is.
Mama2b schreef:Meiden de ha heeft terug gebeld en ze zei dat ik waarschijnlijk geen eisprong heb. Ik krijg een doorverwijzing naar de gyn. Ik vind het wel eng hoor maar toen ze zei dat ik naar de gyn kan was ik wel heel opgelucht! Ze laten me iig niet nog 4 maanden wachten..! Nu maar afwachten wanneer ik bij de gyn terecht kan....
Liefs
snippie schreef:Mama2b schreef:Meiden de ha heeft terug gebeld en ze zei dat ik waarschijnlijk geen eisprong heb. Ik krijg een doorverwijzing naar de gyn. Ik vind het wel eng hoor maar toen ze zei dat ik naar de gyn kan was ik wel heel opgelucht! Ze laten me iig niet nog 4 maanden wachten..! Nu maar afwachten wanneer ik bij de gyn terecht kan....
Liefs
hej meid wel fijn dta ze je sirieus nemen.
ik moest zelf een gyn bellen toen ik mijn verwijsbref had. ik kon binne 2weken terecht.
spannend idd.maar ons heeft het veel rust gegeven.wetende dat ze in de gaten houden en geholpen word wanneer nodig.