ran83Oud lidBerichten: 7.446Lid sinds: 26 juni 2008
Tara gefeliciteerd met de 1ste prijs zeg. Woezel en pip jaaaa dat vindt ik ook leuk, heb d'r al genoeg van 😃
Mama2b schreef:volgens mij heb ik wat gemist :oops: lindy jarig geweest?? gefeliciteerd nog!!
@tara gefeliciteerd met jullie eerste prijs!! is het nog wel goed te doen om nu te dansen (zal wel anders wordt je geen 1e 😉 )
lekker zeg een weekje vrij.. zou ik niet verkeerd vinden ;)
Mama2b schreef:volgens mij heb ik wat gemist :oops: lindy jarig geweest?? gefeliciteerd nog!!
@tara gefeliciteerd met jullie eerste prijs!! is het nog wel goed te doen om nu te dansen (zal wel anders wordt je geen 1e 😉 )
lekker zeg een weekje vrij.. zou ik niet verkeerd vinden ;)
ran83 schreef:SPANNEND nou ik ga heel hard voor je meeduimen, heb je toevallig ook ergen "last" van ???
Mariekepiek schreef:Was het nog gezellig met je collega's? Jij natuurlijk beretrots!!!
Ik ben gisteren voor fietsen wezen kijken. Heb de montego, batavus en gazelle gezien. De sparta hadden ze in die winkel niet staan, want volgens hen zou die zo'n breed stuur hebben dat ie niet verkocht wordt!!!!! Vanmiddag maar eens naar een andere winkel, want wil zelf wel eens beoordelen of ik het wat vind. Welk type heb jij Lindy?? Moet zeggen dat ik dacht dat de gazelle bloom zo saai was als ik op internet keek, maar in het echt vond ik hem wel erg mooi.
Monalisa schreef:rust lekker uit! Ik moet morgen nog een dagje en dan mag ik ook weer lekker uitrusten! :)
Lindy schreef:Truste meiden...
Hihi mariek ik loop achter je aan te hobbelen, zie op elk topic waar ik kom reactie van jou :mrgreen: