finaly87 schreef:nee uitgaan vind ik belachelijk als je dat doet als je zwanger bent... en dan bedoel ik echt stappen, tot snachts ergens gaan dansen tussen blerende jonge lui.. nee not done, je hebt je rust nodig je bent zwanger klaar.. ik heb die mensen altijd veroordeeld die ik met een buik in de discotheek zie staan..
maar uit eten, bios, etc.. dat kan natuurlijk wel gewoon.. dat kan ook als de kleine er strax is.. wie weet ga ik wel een keer uit als de kleine er is, maar zeker niet eens in de maand ofzo.. dat is gewoon mijn mening, maar natuurlijk is het ieder voor zich ;)
Sorry hoor maar ik voel me even aangesproken.
Ik ben zwanger. Daar ben ik heel blij mee!! Maar wij gaan nu niet meer elk weekend uit.
Maar zitten wel veel bij vrienden thuis of ze zijn hier.
Wij houden van metal muziek en gaan regelmatig naar metalconcerten en festivals. Ook als ik zwanger ben (en me goed voel) we willen in mei naar pinkpop en in aug (dan ben ik 31 weken) naar een metalfestival in noord duitsland. en lopen we tussen 70.000 metalfans!!
In juni gaan we naar waldrock een festival in friesland. dan gaan we proberen om in een hotel te slapen i.p.v een tent. maar ik ga wel! kan de kleine aan de harde muziek wennen! (geintje)
en natuurlijk ga ik niet bij de boxen staan!
ik vind dat daar niets mis mee is. Als je maar geen alcohol drinkt! en niet rookt!
gezond leven vind ik belangrijker dan een avond lekker laat maken!
slaap kan je inhalen. en je kan ook slapen voor je weggaat.
Ik zie mezelf niet alleen maar thuis zitten omdat ik een baby heb. niet alles draait om je kind.
aan je relatie werken en savonds ff een keer wegggaan is ook belangrijk.
Ik vind het prima dat jij niet meer wilt stappen omdat je zwanger bent. maar dat wil nog niet zeggen dat de mensen die dat wel doen helemaal verkeerd bezig zijn!