mch83 schreef:Goeiemorgen allemaal!
Bianca, ik moest er ook heel erg aan wennen dat ik rustig aan moest doen. Maar bij mij ging het al eerder een tandje terug. Ik kwam al vrij snel met bekkeninstabiliteit te zitten dus moest toen al een aantal stapjes terug doen. Dan wen je er langzaam wel aan. Maar nu moet ik dus echt alles afzeggen. Ik had nog wel wat afspraken staan om bijvoorbeeld te gaan lunchen met een oud-collega, morgen zou er een vriendin langskomen, dat soort dingen. De hele dag alleen thuis zitten ben ik ook echt niet goed in hoor, maar nu kan het gewoon ff niet anders... Vannacht heb ik het hoofdeind van mijn bed ook een klein beetje omhoog gezet, dat heeft wel wat geholpen. Ben vannacht niet wakker geworden met een misselijk of benauwd gevoel gelukkig!!
Antoinet, ik lig regelmatig 's middags ook te slapen inderdaad. Je moet toch ergens je verloren uurtjes weer inhalen he!! Hoe gaat het met Robin, ik lees af en toe wel eens wat mee en volgens mij gaat het wel erg goed met jullie manneke toch? Heerlijk!!!
Janneke, mijn bloeddruk is de hele zwangerschap ongeveer 120/75 geweest. Vorige week was het ineens 150/90 en afgelopen keer zelfs 150/95. Op zich had ik het idee dat het nog wel meeviel (tenminste, dat zeiden de mensen om me heen) maar de gyn is er toch erg voorzichtig mee... Dus we houden ons maar rustig!
Hoe gaat het met jou nu?
Jenta, gefeliciteerd met je zoon!!!!!!!
Gister hebben wij ook de herdenkingsdienst zitten kijken. Vooral dat stukje van Brooke ging echt even mis hier... En natuurlijk Paris op het eind, verschrikkelijk...
Elmootje al even niet gehoord, zou het dan toch eindelijk aan de gang zijn?
Liefs
Ja, das wel wat hoog dan inderdaad. Met zwangere vrouwen zijn ze qua bloeddruk volgens mij altijd wel voorzichtig, ook ivm met zwangerschapsvergiftiging volgens mij.
Ik vind het ook wel lastig worden hoor nu, heb zo'n beetje alles wel gedaan wat ik wilde doen in huis (of laten doen 😉 ) en van mij mag ze best wel komen hoor nu. Ik heb veel last van mijn darmen, harde buiken, voorweeen en nog steeds zo verbaasd dat ze sinds twee dagen savonds zo ontzettend druk is, echt hele zwangerschap nioet mee gemaakt! Iedereen zegt dat het rustiger wordt , logisch zou je zeggen omdat er minder ruimte is, en bij mij lijkt het wel alsof ze meer ruimte dan ooit heeft! Ga vanmiddag toch effe bellen op spreekuur denk ik van de vk...blijf er toch over piekeren