Hee jenta wat leuk om wat van je te horen!! ik heb al een paar keer aan je gedacht!
verhuisd zie ik! en in verwachting van een zoon!! leuk hoor!!
En shoppen maar he!! als je hier bent!! Wibra heeft leuke broekjes en shirtjes van maat 50 en 56.
Succes met alles!
Jenta87 schreef:Hee meiden,
Geen idee of jullie mij nog herkennen aangezien ik de afgelopen 4 maanden al thuis geen internet meer heb, en dus maar een enkele keer hier geweest ben. Baal ik wel van hoor want heb wel vaak de behoefte om gezellig digitaal te kletsen 😊 We krijgen het alleen niet voor elkaar om internet te krijgen in ons nieuwe huis!
Met mij en ons kleine mannetje gaat alles goed. Wel heb ik bekkeninstabiliteit, maar sinds ik ziekgemeld ben gaat het een stuk beter, echt een verademing! Onze Uk beweegt veel en doet het erg goed. Mn buik is volgens omstanders niet giga (gelukkig!) en tot nu toe ben ik 5 kg aangekomen! Toch eet ik 3 gezonde maaltijden per dag en snaai ik ook wel eens tussendoor.
Het kamertje begint aardig op te schieten. Het verven was een grote klus maar is nu klaar en erg mooi geworden! Deze maand komt er een nieuwe laminaat vloer in en volgende maand de meubeltjes. Over 4 weken gaan we naar Nederland voor vakantie, dus dan kan ik lekker shoppen bij de Hema en Prenatal, want Noorwegen loopt trendy gezien wel een beetje achter hoor.. Voor jongentjes is bijna alles velours met kraagjes en tierlantijntjes, jakkes!
Ook de naam hebben we uitgezocht 😃 Ik hoop dat ik wat vaker hier kan komen kijken hoe het met jullie gaat!
Liefs, Tessa!