momo34 schreef:Hoi Meiden, Vandaag dagje uit naar Leiden gehad. Met mijn zoon eerst naar Corpus geweest in Oestgeest. Reis door het menselijk lichaam. Heel leuk. Met een koptelefoon op loop je door de mens en krijg je te horen hoe alles werkt. Je krijgt (met 3D bril op) filmpjes te zien en gaat van beneden tot de hersenen. Mijn zoon (eigenlijk 2 jaar te jong) vond het wel eng maar achteraf heel leuk.
Daarna naar ziekenhuis. Op zich doet de kleine het wel goed maar ze vinden wel dat er nog strenger op ons gelet moet worden. Arts heeft morgen contact met Arts hier. Wordt morgen gebeld. Snap niet helemaal waarom, kreeg het niet helemaal helder. Hoor het morgen wel. Ik wordt straks met 27/28 wkn ingeleid. Het vervelende is dat ik (vanwege mijn 1e keizersnede) niet met medicijnen ingeleid kan worden maar met een ballonnetje. Jammer genoeg kan het dan nog wel 2/3 dagen duren voor de bevalling op gang komt (en moet ik wel in Leiden blijven). Tot nu toe was ik erg gelaten over het hele gebeuren ik zie wel. Maar nu ik steeds meer weet en het dichterbij komt maak ik me toch meer zorgen. Hoe moet het met mijn zoon, is er wel familie vrij bij wie hij kan blijven? hoe zal de bevalling lopen in een vreemd ziekenhuis, Moet mijn man toch eerder vrij nemen? Hoe gaat het als mijn kindje een wisseltransfusie moet krijegen, stel ik krijg weeen voordat ik ingeleid ga worden etc. etc. Allemaal zaken die door mijn hoofd spoken.
Zo dat ben ik ff kwijt. Moest even van me af klagen hoor!!
Ik weet wel dat het zich allemaal wel regelt maar ja af en toe vind ik het wel lastig om alles positief te bekijken.
Janneke, heel veel succes morgen, ik zal aan je denken. Denk morgen vooral aan jezelf en je kindje. Hoor het aan en laat je niet verleiden te snel te reageren als je emotioneel bent. Je kunt er ook voor kiezen eerst alleen te horen en pas later te reageren he! Dan kan je het nog even met je mannetje bespreken.
Veel liefs momo
Dank voor lieve reactie! Ik houd jullie zeker op de hoogte!
Jeetje meis, kan me dat heel goed voorstellen hoor....Het is allemaal onbekend wat er je precies staat te wachten. Ik weet niet of het jou zal helpen maar ik zou die artsen zolang vragen stellen tot ik in ieder geval het geveol heb dat ik alles weet wat ik moet weten en alles heb geregeld wat ik kan regelen maar goed, ik weet niet of dat voor jou werkt.
En ja, zeker de vraag stellen waarom je scherper in de gaten gehouden moet worden. Ik denk dat het is omdat het nu steeds dichter bij komt de bevalling en kans op bevalling en uit voorzorgsmaatregel ze nu nog iets meer controle moeten doen maar ja, das alleen maar gisseb natuurlijk. Lijkt me dat ze anders toch wel hadden aangegeven als er iets specifieks was?
Wat houdt dat dan in met een ballonetje? En waarom mag je geen medicijnen?
Sterkte in ieder geval en houd ons op de hoogte.
Liefs van Janneke