Goedemiddag!!!
Janneke14 schreef:
Ze heeft Meike bekeken en gewogen!! Voordat ze ging wegen legde ze uit dat het redelijk normaal is als baby's zo de eerste weken 1 a 2 ons per week aankomen. Meike woog bij geboorte 3530gr, vorige week maandag (laatste dag kraamzorg) woog ze 3440gr en nu 3840gr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ze is dus 4 ons aangekomen in een week tijd!!!!!!!!! 😮 :shock:
Moet haast het Sonja Bakker boek voor kids gaan kopen! 😉
Bekend verhaal!!! Ook hier vanmorgen even op het consultatiebureau binnengelopen om te wegen (wij hebben hier een inloopspreekuur). Vorige week is onze 'bekende' kraamverzorgster nog even wezen wegen: 2920 gram. Vanmorgen gaf de weegschaal 3260 gram aan! 3 ons in 1 week! En al bijna een kilo in 4 weken!!! (Zijn geboortegewicht was 2500 gram!!!)
Maar Janneke, één ding weten we zeker, ze hebben zeker voldoende aan de borstvoeding! En ik ga proberen naar 7 voedingen te gaan! Voordat dat Sonja Bakker boek er echt moet komen 😉
Bij ons meldt de kraamzorg je aan bij het consultatiebureau, mammasanne. Maar misschien is dat in iedere regio weer anders?
Ik weet natuurlijk al lang niet meer wat ik gisteren allemaal gelezen heb... sorry, dat ga ik ook niet meer terug lezen! Schrok net alweer van het nieuwe aantal pagina's 😮
Sabien, schiet nu eens op met die keuken!!! Ik hoor je al een week lang over niets anders!!! 😂 Is jou keuken al schoon mammasanne!
hahaha zit jullie hier hard uit te lachen om jullie nesteldrang! Ik had net zo goed ook ongeduldig en met een dikke buik rond kunnen lopen!
Ik snap wel dat jullie het zat worden! Ik hoor trouwens nog niemand klagen over het aantrekken van sokken en schoenen. Daar had ik met 37 weken echt al last van!!! Jullie niet?
Stoer hoor momo, dat je nog aan nachtelijke gezelligheden begint! Ach je weet niet hoe lang de volgende keer weer duurt, dus nog maar even van genieten! (ook al is het misschien tobben 😃 )
Janneke, die zin is hier al vanaf de bevalling :shock: maar aangezien ik toch echt nog geen broertje of zusje voor Thijmen wil, eerst mijn eerste menstruatie maar eens afwachten en dan naar de dokter voor die 'borstvoedingspil'.
Dibbes, je buik is de beste couveuse hoor! (Terwijl ik het gevoel van laat het maar komen wel herken! En dan 'mankeerde' ik niets) 37 weken kan, maar is wel aan de vroege kant! Probeer nog even geduld te hebben! Beter voor de beeb, moet je maar denken! En als ze het niet vertrouwen gaan ze je echt wel inleiden! Met 37 weken nemen ze echt geen risico's meer!
Een extra echo Sabien! Spannend. Ben benieuwd! Je zoontje heeft goed klemgezeten dan 😮 Die botjes zijn vaak zo soepel, dat breken echt zeldzaam is!
Momo, je hebt je uiterste bevallingsdatum ruim genomen hoor! :shock: Zou wel een uniek zijn als je daar over heen gaat!
Hmmm mammasanne, dat ziet er goed uit! Baby muurvast, bloeddruk wat hoog! Kijk maar uit dat je niet bij de Ikea gaat bevallen! Zou wel een leuke afsluiting van je 'Ikea zwangerschap' zijn! Dat wordt je (en je baby) denk ik Ikea Club VIB!
Ga maar even strijken... voor het eerst sinds de bevalling 😊 Heb een hele lieve moeder en schoonmoeder, maar die hebben allebei een dag vrij vandaag 😉
Liefs Meisje