sportyOud lidBerichten: 1.115Lid sinds: 1 januari 2005
SUCCES
Moi schreef:he wat leukz zeg!!
Ik heb me ook bij Hyves toegevoegd, maar daar zie je van iedereen zegmaar echte namen en weet nu niet wie we is :)
moosje schreef:ha, ik kom hier eigenlijk nooit meer :oops: Nu zitten de meesten op hyves dus mis ik geloof ik niet heel veel hè!? Leuke kerstkaart Kyra!
Liefs,
Moosje
karin26 schreef:Jeetje Winanda, Wat super rot voor jullie!!!!
Maar weet je zeker dat het over is????
Ik hoop het niet namelijk..
Met 14 weken zwangerschap, kreeg ik hevige krampen en twee dagen bloedverlies. Maar bij de controle zat de baby er gelukkig nog, en nu word ze over 23 dagen alweer 1 jaar.
Ik hoop voor je dat je iig heel snel zwanger mag zijn.... Dikke knuf!!!!
sofietje schreef:Over een week nogmaals testen heeft helaas niet zoveel zin, Winanda. Na een miskraam is het zwangerschapshormoon nog een tijdje aanwezig, dus je kunt aan die test niet aflezen of je zwangerschap nog intact is of niet.
myste schreef:Ja als je even zegt hoe ik die hier toe kan voegen dan stuur ik er eentje
myste schreef:Hallo winanda,
Ik lees net dat je alweer zwanger was maar dat het weer mis is gegaan. Zou het niet een idee zijn om eens wat later te testen. Begrijp me niet verkeerd ik gun je het beste maar er zijn een heleboel mensen die al heel lang op het forum zitten en die elke keer weer lezen dat je zwanger bent maar dat het een dag later weer mis gaat. Dat komt een beetje vreemd over. Je weet als geen ander dat veel vrouwen soms zwanger zijn geweest zonder het te weten, omdat ze bv wat later aan hun ongi beginnen. Als jij wat later test, wat misschien wel moeilijk is maar blijkbaar in jou situatie wel nodig zou dat voor jouzelf misschien ook wat minder pijnlijk zijn. Er zijn nl mensen op het forum die in de laatste fase van hun medische molen zitten en op hun komt dit allemaal steeds ongeloofwaardiger over. En aangezien ik al zolang op het forum zit dacht ik, laat ik dan maar eens de stoute schoenen aantrekken en je wijze op het feit dat je het misschien ook anders kunt doen. We zijn hier op het forum om elkaar te steunen maar ook zeker om een en ander met elkaar te delen. Dus natuurlijk mag jij je leed ook delen. Geen probleem, maar we lezen de laatste tijd niks anders meer als jaaaa ik ben zwanger en een dag later neeee niet meer zwanger. Dus voor jezelf maar ook zeker voor andere hoop ik dat je wat aan deze handleiding hebt. Als je niet snapt wat ik bedoel wil ik het best duideliijker uitleggen.
Gr Myrthe
Kyratje schreef:
Ik denk dat we toch beter een beetje meer geduld met elkaar hebben, en zo'n meningen dan voor onszelf te houden...
Syl schreef:Kyratje schreef:
Ik denk dat we toch beter een beetje meer geduld met elkaar hebben, en zo'n meningen dan voor onszelf te houden...
als ik mijn mening voor mezelf moet houden ben ik niet meer eerlijk...zoals ik al zei, we zijn net mensen en ieder mens heeft het recht op zijn of haar eigen mening, en ook om die te uiten.
En als ik mijn mening niet meer mag uiten, daardoor niet meer eerlijk kan zijn, voel ik me een hypocriet
als je met mensen in contact komt loop je het risico het niet met elkaar eens te zijn of dat een ander iets zegt wat jij grof vindt.
als je daar niet tegen kunt, kun je mijns inziens beter geen contacten hebben.
(en voor het geval je dit verkeerd leest: ik bedoel dit in zijn algemeen en niet dat je hier dan maar weg moet blijven)
Kyratje schreef:Syl schreef:Kyratje schreef:
als ik mijn mening voor mezelf moet houden ben ik niet meer eerlijk...zoals ik al zei, we zijn net mensen en ieder mens heeft het recht op zijn of haar eigen mening, en ook om die te uiten.
En als ik mijn mening niet meer mag uiten, daardoor niet meer eerlijk kan zijn, voel ik me een hypocriet
als je met mensen in contact komt loop je het risico het niet met elkaar eens te zijn of dat een ander iets zegt wat jij grof vindt.
als je daar niet tegen kunt, kun je mijns inziens beter geen contacten hebben.
(en voor het geval je dit verkeerd leest: ik bedoel dit in zijn algemeen en niet dat je hier dan maar weg moet blijven)
Ten eerste was dit niet op jou bedoeld syl, maar op Myste's reactie....
En ten 2de ik blijf hier niet weg omdat ik met één of meerdere personen niet dez mening deel.
Jij jou gedacht, ik het mijne!
Zoals je zegt we zijn mensen en moest iedereen hetzelfde is is het ook wat hoor....
Ik heb op dit forum erg veel goede contacten gewonnen! Winanda is er bv één van, dat is een vriendin voor het leven van mij... En ik zeg niet dat je hypocriet moet zijn, maar als het je stoort (dan in Myste's geval) dat sommigen teveel of te vlug testen, tjah sorry! Wat doe je dan in godsnaam op een forum voor mensen die moeilijk of niet zwanger kunnen worden!? :|