VickypregOud lidBerichten: 4.117Lid sinds: 28 september 2007
Leuk Syl, heb je geaccepteerd hoor!! Kom daar ook lekker meekletsen!!
jamilah79 schreef:Zo, en nu weer lekker kletsen????
Heb me er bewust niet meer mee bemoeid. hoop dat iedereen nu zijn zegje gedaan heeft er over en dat we nu weer gezellig verder kunnen kletsen 😉 .
Zo, gaat goed hiewr hoor, weer 2 kg erbij in 1,5 week! Word een echt koetje 😂
liefs jamilah
myste schreef:Syl,
Ik heb jou ook nog een pb gestuurd gisteren. Maar waarom heb je datgene wat je gecshreven hebt weer weggehaald. Waar is het forum nog voor als we alles op een gouden weegschaaltje moeten leggen???
Knuf Myrt
Heidi schreef:ik denk ook dat er veel mensen te kort op het forum zitten om alles van winanda meegemaakt tehebben anders hadden ze Myste wel begrepen denk ik
myrthe dikke kus voor jou
Kyratje schreef:Ik heb hier immers ook enkele messteken gekregen onderandere ivbm de zwangerschap van kailah dat het niet verantwoordelijk was omdat mijn relatie slecht ging... Nu ja, daarvoor neem ik geen onschuldig kind weg waar je al van houdt van het eerste moment! Ik kan die dingen naast mij laten glijden, who cares!
En syl, de gemeenste reacties ivbm mn zwangerschap kwamen helaas zelf van jou, maar swat das voorbij...
Ik kreeg zelfs heel lieve pb berichten van sommigen na jouw reacties, omdat ze het ook erover vonden, en ook hier weer geen zin hadden in een nieuwe discussie...
Syl schreef:Heb je goed gedaan moi! Voor jezelf een verwendagje 😉
Ach weet je, voor die kinderen is het heerlijk! Ik zie het aan Tygo. Als papa hem brengt en hij ziet de andere kindjes heeft hij al geen aandacht meer voor papa. En als we hem dan sávonds halen is hij weer net zo blij om ons te zien!
En voor de ontwikkeling is het zeker goed!
Succes en sterkte ermee! Misschien duurt het even voor jij eraan gewend bent. Maar probeer dan te bedenken dat jij er waarschijnlijk meer moeite mee hebt dan je lieve kleine marissa! 😊
Liefs!
Heidi schreef:zijn idd erg leuk sofietje vooral de girafjes en het varken :lol: