sportyOud lidBerichten: 1.115Lid sinds: 1 januari 2005
fijnedagen!!!!!
justme schreef:Nieuw forum, nieuwe kansen zeg ik maar... heb namelijk vanmorgen NEGATIEF getest, echt heel erg balen!
En mijn ongi is er (nog steeds) niet!
En ik voel ook geen ongi krampen, afgelopen dagen wel iedere keer krampen gevoeld in mijn buik, maar kon dat niet echt linken aan ongi krampen.
Aarghh nu ik niet zwanger ben, laat de ongi maar komen! Bah met de kerst..... 😞
Ik zeg maar zo zolang er geen bloed is is er hoop... Misschien heb je te vroeg getest.
princess83 schreef:Hallo allemaal
Mijn vriend en ik gaan in 2009 ook voor een kindje!
Ben nog niet gestopt met de pil, denk dat we maart/april gaan stoppen.
Gaan eerst nog even lekker op wintersport in februari.
Ik zie er erg naar uit en vind het ook erg spannend allemaal.
Wanneer moet je eigenlijk precies beginnen met foliumzuur? 1 maand voor je gaat proberen toch?
Hallo allemaal
Possie schreef:@Hoop. Gefeli joh hopen dat je snel zwanger mag zijn want neem aan dat je ook al een poosje bezig bent ? En hoe bevalt de clomid ? bevalt goed, ik heb nu een 'normale' cyclus van ongeveer 33 dagenMerk je ook duidelijk wat verschil nu je aan de clomid bent ? ben nu regelmatig en moet zeggen dat de bijwerkingen reuze meevallen, ben volgens mij 8-) niet chagie of zo had de eerste ronde wel veel hartkloppingen, maar deze keer eigenlijk weinig gemerkt gelukkigEn zijn dat gewoon tabletten of krijg je het toegediend door de gyn ?het zijn tabletten, de dosering kan per persoon verschillen en die moet je de 3e t/m 7e dag van je cyclus innemen
Is de clomid ook totaal niet schadelijk tegen het zwanger worden ? nee niet schadelijk, het zorgt voor een eisprong(sorry als ik misschien wat domme vragen stel)vragen zijn nooit dom! maar er bestaat misschien de kans dat ik ook aan de clomid zal komen, ik ben ook voor het eerst nog steeds niet ongi geworden. Mijn laatste menstruatie was 29 oktober 😢 da's wel lang...mijn laatste cyclus was 72 dagen, heb toen een kuur provera gehad om de ongi op te wekken en kon toen met de clomid beginnen, hoop voor je dat dit voor jou/jullie ook de oplossing is.
Vandaag word ik gebeld en krijg ik te horen hoe/wat van mijn uitslag (uitstrijkje,hormonen en mn schildklier)...Sterkte en ik hoor het wel
Hopen dat alles daarvan goed is...En dan zullen we doorgaan met volgende behandeling...
Inge1971 schreef:Helaas, test was negatief.
Nieuwe ronde nieuwe kansen.
Op naar 2009.
Gr. Inge
justme schreef:Oh ja mdtje, lees nu terug wat je gister had geschreven en dat is dat de 😈 nog niet doorgezet heeft, inmiddels wel? Of is er nog een kleine kans?
Succes meid! XX
mdtje schreef:
Nah. Ik heb elke keer een dag lichtroze slijm, dan een dagje niks en dan de echt ongi, en met alle ongi-klachten die ik de afgelopen dagen al gehad heb, weet ik wel zeker dat ie komt. Hopelijk volgende keer beter! Al ben ik wel heel verdrietig geweest hoor de afgelopen dagen. Had gewoon niet gedacht toen we begonnen dat t nu nog niet raak zou zijn...
groetjes,
mdtje
snippie schreef:@tessa mss goed teken?
ik duim voor je meid!
Possie schreef:Wat leuk Natas vrijdag de echo..Oh wat verlang ik toch ook zo erg naar het zwanger worden 😉
Maar goed nog ff geduld wij hopen iig dat 2009 voor ons een goed jaar word..We zijn iig zeker van waarom ons het nog niet gelukt is en daarom onder behandeling nu staan bij een heule lieve gyn...