he meid wat vervelend!!
veel sterkte meid.
kuffel
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
Jazzlyn schreef:Hey Hey
Ik ben nu 7 maanden bezig met zwanger raken had in april voor het eerst de prikpil gekregen. En daarna niet meer omdat we toch voor een kleine wouden gaan tot de dag van vandaag nog niet ongesteld
Vandaag naar de dokter gegaan en gelukkig een kuur PROVERA waar ik een topic over heb voor meerdere informatie en ervaringen van andere mensen. Maar afen ben naar de dokter gegaan en heb die kuur gekregen en moet dan binnen een week na de kuur ongesteld worden en vanaf dien moet ik gewoon weer elke maand ongesteld worden laten we hopen dat het goed aanslaat is wel spannend allemaal 😃
Groetjesssss:D
anne* schreef:hallo
yoyo gefeliciteerd met je zwangerschap
marieke wat is een kosmobiologisch ei? heb ik nog nooit van gehoord :oops:
hier aan het klussen want moet 20 jan ongi worden maar dan zitten wij in mexico en dan heb ik er echt geen zin in.
maandag naar de gyn geweest en bij mij was alles goed alleen mijn vriend had niet heel goed zaad maar ook niet heel slecht
was wel heel blij dat bij mij alles goed was je gaat zulke rare dingen na 13 maanden denken
ik lees trouwenswel altijd maar ben niet zo'n schrijver
mariekebr1 schreef:ik vind het knap als mensen er heel relaxt mee om kunnen gaan. Maar ik denkt dat dat voor de buitenwereld maar zo lijkt en ondertussen.... iedere maand ook weer afwachten... Deze maand ben ik er helemaal niet zo mee bezig geweest en daarom was ik ook weinig op het forum tot ik overtijd was. en als je eenmaal bezig bent zwanger te worden of het bent, weet je wel beter. zo makkelijk gaat het nou ook weer niet. Ik dacht eerst ook dat ik al zwanger was bij het vergeten van een pil. HAHA!
Susanna schreef:mariekebr1 schreef:ik vind het knap als mensen er heel relaxt mee om kunnen gaan. Maar ik denkt dat dat voor de buitenwereld maar zo lijkt en ondertussen.... iedere maand ook weer afwachten... Deze maand ben ik er helemaal niet zo mee bezig geweest en daarom was ik ook weinig op het forum tot ik overtijd was. en als je eenmaal bezig bent zwanger te worden of het bent, weet je wel beter. zo makkelijk gaat het nou ook weer niet. Ik dacht eerst ook dat ik al zwanger was bij het vergeten van een pil. HAHA!
Wat dat betreft ben ik wel jaloers op m'n zusje. Ze was gestopt met de pil en dacht dat ze (na alle verhalen van haar vriendinnen) pas na een jaar kans zou maken op een zwangerschap. Die liep dus rond met iets waarvan ze dacht dat het spierpijn was. En pas na twee weken over tijd dacht ze: goh, volgens mij had ik ongi moeten worden. Dus ja, toen testen en harstikke zwanger, de eerste ronde!
Leuk voor haar, maar ik dacht wél van, oh, dan ben je zó zwanger. Maar da's dus niet zo. En je kunt best er niet aan willen denken, je wordt elke maand met ongi toch met de neus op de feiten gedrukt. Ach ja, we gaan vrolijk verder.
juud schreef:
Wij gaan de 5e ronde in...
ladymopink schreef:klussen met die hap hahahaha en hopen dat het deze keer raak is
kletsebets schreef:hallo allemaal
zo ben terug van weggeweest..allemaal fijn 2009 alsnog!!!
Ik heb mij even teruggetrokken van het forum omdat we erg druk waren en ik er allemaal ongerust makende dingen begon te lezen.
Goed effe een update had 30 november mijn laatste ongi en ben inmiddels een week overtijd de testen geven niet echt hoop...ik ben nog wel van de cyclus van 6 weken uitgegaan!!!
Nou gaf cb een hele lichte streep van de week en ik wil morgen weer testen. Ik mag maandag urine bij de ha brengen voor een test. Wel fijn hoor.
Nou ik zit dus dik te duimen voel me wel enorm zwanger moet ik zeggen heb dit nog niet gehad eerder. Bij mijn vorige zwangerschap duurde het ook zo lang voor ik positief testte dus spannend!!!! En Saar er al helemaal klaar voor???
Nou meiden ik hoop dat 2009 al onze wensen uit laat komen en het hier straks positieve testen regent!!!! 2009 babyboomjaar!!!!!
Groetjes kletsebets
Jootje schreef:
Weten jullie of je extra vruchtbaar bent op de dag van je eisprong?
natas23 schreef:hey mensen.
vandaag uitslag van nekplooimeting gekregen. 1 op 360. ze zeggen dat als je 1 op 200 of lager hebt een verhoogd risico hebt
nu ben ik er wel heel erg van geschrokken, en zit k zowat de hele dag al te janken sinds ik het heb gehoord... 😢 :cry: 😢 :cry: 😢 :cry: 😢 :cry: 😢 :cry: 😢 :cry: 😢 :cry: 😢 :cry: 😢 :cry: 😢 :cry: 😢 :cry: 😢 :cry: 😢 :cry: 😢 :cry:
wat moet je er mee?
eigenlijk moet ik gewoon genieten..
xxx
Possie schreef:Kan iemand me hier misschien antwoord op kunnen geven??
Zo te zien aan mijn onderschrift ben ik sinds afgelopen woensdag met primolut begonnen en moet dus 3x daags 1 tablet innemen. De eerste dag kreeg ik heftige steken links in mijn zij en daarna sinds gister waren de steken verdwenen en heb ik nu overal over mijn gehele lichaam die geiriteerde jeuk. En mijn ongi is nog niet op gang gekomen nog helemaal niks en er zitten maar 2 strips in het doosje waarbij ik net vanmiddag laatste tabletje uit de eerste strip genomen heb, en nu dus nog maar 1 strip over heb. Wat nou te doen als ik die strip ook op heb? En mijn menstruatie er nog niet is? Alhoewel ik vorige week wel een erg gerommelde buik voelde en hier en daar winden begon te laten (sorry dames) dacht ik toen van goh zal wel mijn menstruatie wezen maar niet dus!
En nu sinds dus afgelopen woensdag moet ik mijn menstruatie dus laten opwekken!
Alvast bedankt. ;)