sanel schreef:
@french
Waarom raar kind? Fenna vindt de box ook niet zo leuk meer. Zit liever in de wipper of op schoot. Zeg heb jij wel babytv? Anders kom ik niet hoor!!!hahahahaha
De poes was vorige 2 dagen te vroeg. Op vrijdag de 13e.hihi. 1 dag voor valentijnsdag.
Hihi denk dat je amanda bedoelde 😉 ben me van geen kwaad bewust :mrgreen:
Saar zware dag gehad dus ! En een tweede kindje, als het allemaal mag lukken dan vind ik een meisje ook wel leuk.
Maar een broertje voor Niek zou ook geweldig zijn. Dus zou me echt niet uitmaken.
Amanda Zo de druppels helpen goed dus, eindelijk weer een lekker nacht gemaakt.
Ik kijk het met Niek nog even een week aan, hij zit nog steeds zo veel aan zijn oortjes te frunniken.
Mss ook wel een beginnende oorontsteking of vocht ??
Sanel wat een klojo's daar 😈 hoop dat ze morgen echt bellen dan !
En Fenna vond de fruithap lekker dus, heerlijk !!! 😃
Antoinet ben benieuwd wat je schoonouders zeggen. Maar je hebt groot gelijk !
Wat een achterlijk mens zeg die teamleider, echt zón carriere mens denk ik..
Jenta; lekker gegroeid is Liam dus !
Jamilah hoe was je dagje weg ? En ga je met de bus heen, niet te ver hoop ik voor je ?
Ik herken Niek ook duidelijk als onze baby, die is zeker niet verwisseld hihi. Heb hem constant in het ook gehouden.
En ben natuurlijk thuis bevallen. Dus waar heb ik het over :|
En mannen, mijn mannetje doet heel veel met Niek. Laat mij ook vaak lekker uitslapen. En soms slaap ik zo diep 's nachts dat mijn man de volgende dag zegt. Tjee jij sliep ook diep, dan is hij eruit geweest om speentje in te doen.
Dus ik heb een kanjer van een vent :mrgreen:
Verder heb ik eigenlijk niks te melden, lekker rustig hihi.
Ik ga even eten, manlief is aan het overwerken, komt om 19.30 thuis.
En om 20.00 uur komen mijn ouders, die hebben Niek een goede week niet gezien.
En dat kan niet, willen dan graag langs komen.
Mijn vader zat vorige week in de ziekte wet met zijn rug en moest veel lopen.
Dus hij had hier al 3x voor de deur gestaan om Niek te zien. Maar helaas was alle keren niet thuis.