amanda16Oud lidBerichten: 2.652Lid sinds: 19 januari 2008
hahaha heb je nog een dochter dan???
amanda16 schreef:hihihihi lekker je kerel der uit zetten. (uit bed dan he).
Maar Niek is nu s'nachts ook wel eens wakker? Heerlijk he 😉
@bstipdonk, als ik je niet meer spreek alvast een fijne vakantie en geniet er lekker van want hier is het rot weer.
sanel schreef:@french
Maar goed dat de rest erin trapte want ik geloofde er geen bal van.
Ik heb wel sterk getwijfeld maar dat weet je. Gelukkig maar!!!!
Bedoel je het kuifje van de laatste foto?
jamilah79 schreef:Oh ja, vergeet ik nog te vertellen dat vandaag al de 2e dag is dat niet gekolft heb :D. Mijn re-borst is wel een beetje hard, maar links eigenlijk niet. Ze zijn wel gevoelig, maar niet te!
Voor de dames die ook gekolft of bv hebben gegevn en ermee zijn gestopt: Hoelang hou je dit gevoel en wat kan ik het beste doen? Een strakke bh aan of iets anders??? Elke tip is welkom...
jamilah79 schreef:Ja, het douchen had ik idd vanmiddag ook al gedaan op mijn borst, dat verlicht idd wel. Ze staan ook niet superstrak, maar echt zacht voelen ze ook niet aan..
Heb zoiezo dag en nacht een bh aan (nog steeds zwangerschaps/voedingsbh). Die zal ik nog een tandje strakker zetten dan, zodat ze er stevig inhangen 😂 :mrgreen:.
Dan doe ik het denk ik toch wel aardig goed zoals ik het nu doe...
Hoelang moet mannetje er nog van afblijven dan is de volgende vraag :mrgreen:, hihihi. Zal ook wel verschillen per persoon denk ik? Dat niet als we het leuk hebben ik ineens weer melk ga lekken of zo... :shock:
jamilah79 schreef:Jeetje, kan dat nog zo lang duren????? :shock:
Had vannacht wel een nat shirtje hoor, maar ik ben echt zo klaar met kolven dat ik er wel een beetje lekkage en pijn voor over heb. Moet alleen oppassen natuurlijk dat ik geen borstonrtsteking ga krijgen nog...Maar denk wel dat ik het nu verantwoord gestopt ben. Had al bijna geen melk meer. Vandaag heeft Ben Aïssa ook de laatse fles mamamelk gehad...Was best wel een beetje emo daardoor!
jamilah79 schreef:Bstipdonk: ja, mijn vriend heeft nog een kind. Die is al 10 jaar. Dus dat is in die weekenden vooral veel spelen op de wii en natuurlijk ook buiten spelen en zo..Daarnaast voetbalt hij ook nog, dus ook daar gaan we dan naartoe..
French: Ja ik heb wel een neefje natuurlijk van 4 jaar, en een nichtje van iets jonger dan Ben Aïssa is, maar ik heb geen contact meer met mijn broer dus ik zie hun ook niet en oppassen zou ik dus al helemaal niet doen voor hun.