ahhh hier ook een dikke knuf voor de patiente hihihihi.
Gelukkig allemaal weer heel thuis.
amanda16Oud lidBerichten: 2.652Lid sinds: 19 januari 2008
anje schreef:Zo wat hebben jullie veel geschreven zeg!
Jamilah hoop dat je snel op herhaling mag met de echo.
Alle geholpen beestjes, beterschap!
French mijn kleintje reageerde vorige keer ook zo op het schuurmachine, was het er helemaal niet mee eens.
Ik ben net ook lekker naar yoga geweest. Vandaag zijn mijn ouders dagje komen helpen. Heb met mijn moeder samen de keuken helemaal uitgesopt en mijn vader heeft staan verven in de babykamer. Ben helemaal blij :D
anje schreef:is niet echt veel uit het gesprek gekomen eigenlijk, als ik echt minder zou moeten werken, zou ik met arbo moeten gaan praten. Ik voel me eigenlijk (voor zo lang als het duurt) geestelijk weer wat positiever, maar de vermoeidheid blijft. Ik heb gezegd dat ik woensdag eerst eens overleg met verloskundige wat die me adviseert. Die weet wat ik wel en niet mag voelen.
antoinet schreef:tinkerbell gelukkig dat het weeenactiviteit was!
voel jij nu ook veel beweging in je buik met 2 van die ukkies?
fijn dat ze redelijk groeien.
lekker rustig aan doen dus! lastig is dat he
Tinkerbell schreef:Ik heb gelukkig niet in het ziekenhuis gelegen, ik ben er 1 vrijdagavond geweest, op de verloskamer en ik ben naar mijn eigen gyn. geweest omdat ik het niet vertrouwde. Dat buiten de 2 wekelijkse controles om.
Denk dat ik morgen weer ga werken, ik wordt echt depressief van het thuiszitten. Ik voel me zo wie zo een beetje down terwijl ik zo blij zou moeten zijn maar de rek is er een beetje uit, ik heb teveel gedaan en nu is het op...
Maar dat zal er allemaal wel bijhoren.
antoinet schreef:het wordt gewoon weer lekker tijd voor mooi weer.
en als we straks ons kindje in de armen hebben zijn we het allemaal weer vergeten.
heeft iemand net op nederland 1 het ziekenhuis programma gezien?
sanel schreef:Pff volgens mij heb ik nu last van harde buiken. Doet zeer onderin me buik. Echt een heel gespannen gevoel en het trekt. Of is het wat anders?
anje schreef:kan van stress of drukte komen, maar kan geen kwaad hoor, als je er maar niet teveel hebt, dan moet je rustiger aan doen. harde buik kan ook reactie zijn op het bewegen van je kind of als er iets tegen je buik aan stoot ofzo. Het schijnt een voorbereiding te zijn van de baarmoeder op de bevalling. Hoort er dus gewoon bij.
Mijn verloskundige zei 4 weken geleden (toen was ik dus 23 weken) dat je er neit meer dan 5a10 op een dag mag hebben. Dan moet je het rustiger aan doen.