french schreef:Zo daar was ik ook weer eens.
heb even vluchtig bijgelezen.
Fijn dat de echo nu goed was Jamilah.
En Saar wat snel je katjes al weg, had je zo snel een ander huisje gevonden. Kan begrijpen dat het nu stil is in huis.
Verder niks bijzonders gemist hoop ik ? Alles verder goed met iedereen ?
Ik heb donderdag een k*tdag gehad op mijn werk, was zo ontzettend druk. Heb 6,5 uur alleen maar gestaan, gelopen & gerend bijna.. Het was zo druk dat ik helemaal geen pauze heb gehad. En ik was helemaal kapot toen ik thuis kwam. Knallende hoofdpijn, harde buik alles deed me zeer. Dus heb me 's avonds al ziek gemeld voor vrijdag. Dacht dat ik de griep kreeg. Maar na gisteren veel te hebben geslapen voel ik me weer redelijk goed. Dus denk iets te gek gedaan op het werk.
Ga dinsdag weer aan het werk en vraag een gesprek met mijn leidinggevende, wil toch minder werken trek het anders niet meer. Heb de laatste 2 weken al het gevoel op mijn tenen te lopen namelijk.
En gisteren een beetje in :shock: , de eerste stria op mijn buik 😈 . 5 kleine streepjes van een centimeter. Had gisterenochtend toen ik me omdraaide ook een raar gevoel op mijn buik, net of er iets knapte. Misschien de stria wel ? weet niet of je dat kan voelen eigenlijk.
Afgelopen zondag het kraampakket aangevraagd bij de verzekering :oops: beetje laat was het vergeten eigenlijk. Maar vandaag werd het al bezorgd :mrgreen: .
Vanavond naar de film Valkery (als je dat zo schrijft?)
Dag meiden, fijn weekend allemaal.
Liefs
Wat raar dat jij het pakket moet aanvragen. Ik heb hem gewoon gehad. Ligt aan de verzekering zeker?
Enne vijf streepjes maar........ Pff dan moet je mijn buik eens bekijken. Die zit onder de strepen. Van zon ongeveer ruim 5 cm!!!! En er komen sinds deze week allemaal kleine bij. ze worden met de dag roder. Zucht.....hihi