@ Jamilah, hmmm bij mij is die typ-griep nog niet over.
Klopt in ben ook een watertype 😃
Is die kleine van jouw een kreeft of 2ling???
amanda16Oud lidBerichten: 2.652Lid sinds: 19 januari 2008
sanel schreef:Ohhh meiden ik weet het niet meer hoor.......Fenna is echt niet in haar doen. Ik vindt het zo zielig. Slaapt niet,huilt alleen maar en spuugt alles onder. Ik maak me echt super zorgen. Ik herken me kind gewoon niet meer.Ze is onwijs moe en suf. Me mannetje is ook net de deur uit en ik zit hier de ogen uit me kop te janken.
Sorry hoor meisjes.....ik moest even me geklaag kwijt.
sanel schreef:Me mannetje belde net. Ik had gevraagd of ie eerder weg kon van zijn werk. Hij had aan zijn baas uitgelegd dat ik huilend opbelde dat het niet goed ging en of ie eventueel als eerste weg mocht. Zegt zijn baas:jullie staan al niet echt sterk in de keuken dus ik heb liever dat je blijf. Dus me mannetje is boos weg gelopen en zei ik overleg het wel met de rest van de keuken en die begrepen het gelukkig wel. Zo zie je maar weer. Omdat ie natuurlijk weggaat krijgt ie zulke reacties. Voor hetzelfde geld was Fenna of 1 van onze ouders ziek geworden en dan kon ie niet weg.
Oke nu stop ik met zeuren. 😉
Is het bij jullie ook van dat balleweer?
french schreef:
Vandaag niet z;on leuke dag gehad op het werk, heb het mijn teamleider verteld dat ik ermee stop.
Ze vond het heel jammer en kreeg een dikke pluim in mijn reet haha.
Ze was dus zeer teleurgesteld dat ik ermee stop, maar begreep het wel.
Er wordt nu een vacature voor mijn functie uitgezet en als daar iemand van binnen ons team op reageerd is het goed.
Dan kan ik blijven.
Maar komt er iemand van buiten af dan moet ik weg 😢 , kan wel binnen de stichting op zoek naar iets anders.
Ik heb wel mijn vaste contract gelukkig, maar moet dan naar een andere locatie mss.
Zou dat wel heel jammer vinden en mijn teamleider gelukkig ook. Maar het zou niet anders zijn helaas dan.
is voor haar ook overmacht.
Dus we wachten het af wie er solliciteert.
sanel schreef:@french
Ik denk dat ik hetzelfde heb hier. Fenna voelt dat ik er ook doorheen zit. Ik moest werken vanmorgen en bij me mannetje is het allemaal goed gegaan. Die heb ik zelfs om kwart over 12 uit bed gehaald. En Fenna lag te snurken vanaf een uur negen tot kwart over 1. Maar zodra ze bij mij is is het een drama. Ik moet ook bekennen dat ik dit niet lang ga volhouden met deze baan zo. Ik zit nu pas rustig op me kont.
Nou Fenna heeft toch een virusje te pakken. Waarschijnlijk is het een buikgriep. Helaas kun je daar niet veel aan doen en moet het met 5 dagen weg zijn. Aangezien we al vanaf maandag bezig zijn moet het niet lang duren meer. Ik moethaar goed in de gaten houden. Vooral de plasluiers en koorts. En als ze suf wordt moet ik meteen weer terug.
Ze ligt nu al in bed want ik kreeg haar wederom niet stil. Zelfs wandelen werkte dit keer niet....... 😢 😢 😢 😢 :cry:
sanel schreef:O sorry hoor ik ben wel aan het zeuren de laatste dagen. Pff ik hou er maar over op....
sanel schreef:@french
Hihihi dan ga ik nog even door. 😉
Ik baal er gewoon een beetje van. Ik snap ook niet dat ik zo zeur want we hebben het prima voor elkaar zo. We hebben geen oppas nodig dus dat is alleen maar lekker. Maar het is ondertussen al zo ver dat ik denk dat mijn vriendje er elke keer "goed" vanaf komt doordat hij dan op zijn werk is als Fenna zo is. Dat is natuurlijk niet zo maar zo zie ik het wel.
Ik moet nodig eens een dag weg want ik voel me echt aan huis gekluisterd. Ik ga wel genoeg weg maar ben altijd gebonden. Ik weet dat ik er zelf voor gekozen heb maar af en toe.....en ik voel me superschuldig dat ik dat af en toe denk.
Mili schreef:sanel schreef:@french
Hihihi dan ga ik nog even door. 😉
Ik baal er gewoon een beetje van. Ik snap ook niet dat ik zo zeur want we hebben het prima voor elkaar zo. We hebben geen oppas nodig dus dat is alleen maar lekker. Maar het is ondertussen al zo ver dat ik denk dat mijn vriendje er elke keer "goed" vanaf komt doordat hij dan op zijn werk is als Fenna zo is. Dat is natuurlijk niet zo maar zo zie ik het wel.
Ik moet nodig eens een dag weg want ik voel me echt aan huis gekluisterd. Ik ga wel genoeg weg maar ben altijd gebonden. Ik weet dat ik er zelf voor gekozen heb maar af en toe.....en ik voel me superschuldig dat ik dat af en toe denk.
Meis dat hoef je echt niet te doen, iedereen heeft dat gevoel wel is! En je staat er nu natuurlijk ook best veel alleen voor, wel lekker geen oppas, maar ook wel erg langs elkaar heen!! Je hebt nu gewoon even een rotweek, en volgende week denk je, waar gaat het over... hahahaha
xxx
Jamilah79 schreef:Saar80 schreef:
Mn zus zei vanmiddag iets waar ik van vind dat ze er wel gelijk in heeft, zij wil namelijk (voorlopig) geen kinderen. De grootste reden daarvan is dat ze vind dat alles op de vrouw neerkomt. Allereerst natuurlijk de zwangerschap wat een aanslag is op je lijf, dan de bevalling en daarna de (borst)voeding en verzorging. De man heeft het stukken makkelijker. meestal gaat de vrouw minder werken maar hierdoor krijgt ze wel de grootste zorgtaak. Mn zus vind het heel oneerlijk verdeeld en zegt dat de meeste mannen dat ook niet doorhebben (wat een zwangerschap, bevalling en baby met je doet). Denk dat ze voor een groot deel gelijk heeft hoor. Ik probeer mn man wel eens uit te leggen wat het moederschap voor invloed heeft op mij maar denk dat ie dat als man nooit helemaal zal snappen....
Ben ik ook best wel eens met je zus! Maar vind het wel heerlijk om voor mijn mannetje te zorgen.