PixxieOud lidBerichten: 6.013Lid sinds: 3 juni 2008
Sanel, ik ken dat. Zo is mijn sm al 6 weken bezig met dekbedhoesjes maken ;)
Jenta87 schreef:Wat dat betreft vind ik het wel jammer dat ik zo ongeveer mn hele zwangerschap geen internet had, had ik al jullie bevallingsverhalen kunnen lezen enzo. Maar goed, ik klets nu gewoon lekker fanatiek mee 😂 Die 12 uurs nachtdiensten van mn vriend zijn zo ongezellig :P
amanda16 schreef:hahahah kennen jullie dat niet???? Is erg lekker!!!
hahhaha nee zonder gekheid heb nog last van de typegriep.
french schreef:Antoinet werk ze zo !!
Jamilah mss is Ben-Aissa gewoon toe aan 4 flessen. Ik zou de fles weg laten 's avonds en dan heeft hij de volgende dag wel honger mss.
Dan kun je de flessen ophogen. Zo hebben we het ook bij Niek geprobeerd.
Zou het een keer uitproberen als hij zijn 5e fles zo slecht blijft drinken.
Amanda whahaha worsteltjes haha. Vond hem erggg leuk. Heerlijk !!!
Jenta en Saar vroege ochtend voor jullie dus !!
Antoinet wat doe jij met de griepprik, krijg je hem ook aangeboden via je werk ?
Bij ons wel en ook voor de mex. griep. Ik wil hem voor mezelf niet halen eigenlijk, ik kan het wel aan die griep denk ik.
Maar komen natuurlijk met veel mensen in aanraking en wat als ik hem wel krijg, dan kan ik Niek ook besmetten natuurlijk.
Zit erg in dubio of ik ze zal nemen ?
Vandaag dacht Niek ook even ik gooi mijn kont in de lucht, heeft contact gehad met Xander denk ik haha.
Hij lag vanmiddag even bij ons op bed en draaide 2x op zijn buik en gooide een aantal keren zijn knietjes eronder en kontje omhoog.
Zón lieg gezicht dat kleine kontje in de romper :mrgreen:
Hij was zo aan het martelen dat hij op een gegeven moment 90 graden gedraaid was ook.
O ja en dat sommigen Niek voor een meisje aanzien, was niet 1x. Heb het al meerdere keren gehad. Was ook en vrouw die zei; hij heeft zón mooi fijn gezichtje, daarom dacht ik dat het mss een meisje was.
En mijn moeder had het van de week ook nog toen ze aan het oppassen was en op de markt liep hier.
Dus kennelijk denken meerdere mensen het.
Jenta dat jochie lijkt idd wel wat op een meisje, maar als ik moest gokken zou ik toch een jongen zeggen 😉
En dat meisje heeft idd beste rilletjes zeg !
Nog wat vergeten :?
Morgen gaan we naar de dierentuin, maar volgens mij had ik dat al gezegd .,.,?
french schreef:Jamilah jij ook veel plezier !
Saar kleintjes worden groot he 😉 maar gaat allemaal erg snel he. Worden al echte peutertjes bijna haha.
Jamilah79 schreef:Sanel: Nee, niet weghalen, dat is onze eigen hyves, dat kan je nietmaken hoor 😈 :mrgreen: ....Ik kijk er nog wel regelmatig, en er worden ook nog steeds foto's geplaatst. Ik vind die andere hyves meer leuk voor erbij, maar niet zo om deze weg te halen. Ben benieuwd wat de anderen er van vinden dat je hem weg wilt halen, ik ben tegen 😉 ...
Hier om half 7 al raak, meneer was wakker maar gelukkig weer even ingedommeld. Om 7 uur begi=on hij weer, dus maar fles gemaakt met schepje pap erin 😉 ...Heeft ie heerlijk opgedronken en ligt nu nog te pitten, zodat mama zich klaar kan maken voor de verjaardag. Om 9 uur mannetje even aankleden en zo end an rond kwart voor 10 naar de bus toe.
sanel schreef:Nog even wat. Met de komst van de andere hyves vindt ik de andere een beetje overbodig geworden zo.
Ik denk dat ik hem maar weghaal. Als niemand er niet meer komt...... 😢 :cry:
sanel schreef:Ok dan laat ik hem staan. Het zou wel jammer zijn als er niets meer geplaatst zou worden.
@antoinet
Ja heerlijk een weekend samen vrij.....maar niet heus. Meneer is nu weer te voetballen. Grr er is ook altijd wat. Ik ben express niet meer op een sport gegaan omdat het simpelweg niet kan met Fenna en meneer kan nog wel voetballen. Af en toe vindt ik het best lastig. Ik kan bijna niets voor mezelf doen zeg maar. Dan zonder Fenna bedoel ik. Als ie op zaterdag vrij is moet ie voetballen en op zondag is er geen bal te beleven omdat alles dicht is.Ik klaag niet hoor maar zo af en toe wil ik ook weleens wat doen met vriendinnen ofzo.
Ik hoop dat Robin lekker gaat slapen zodat jij ook even bij kan tanken.
Hier regent het al heel lang. Vanaf gisteravond al.
Janneke schreef:Goedemorgen, we gaan zo op vakantie en vind het zo spannend! Hoop dat alles goed gaat met vliegen...
Spreek jullie over weekje weer.
Liefs Janneke en Joy
Saar80 schreef:
@Jenta, das dan idd een nakomertje zeg! Poeh! Lijkt me voor je vriend wel raar....en voor zijn zusje ook!
Jamilah79 schreef:Ik aas ook op 2 uur de volgende voeding, gaat zo wel lukken denk ik, hahahaha...
Oh ja, hoeveel uur heb jij ertussen zitten nu dan?
sanel schreef:Jamilah79 schreef:Ik aas ook op 2 uur de volgende voeding, gaat zo wel lukken denk ik, hahahaha...
Oh ja, hoeveel uur heb jij ertussen zitten nu dan?
Ik aas op 4 uur/half vijf!!! 😉 Fenna ligt er net in na haar 2e fles.
Heb je nog geen vast ritme kunnen vinden?
Saar80 schreef:
........ Heb dus uit kunnen slapen haha! Ik dacht eerst dat het 7 uur was maar de wekker vertelde me toch iets anders haha! Net heeft ie even in de bos gelegen (drie kwartier ofzo) en toen vielen de oogjes weer dicht dus ligt nu weer lekker in zn bedje. Nieuwe boxkleed is wel weer ondergekwijld!
Mn man heeft de wasmachine gisteren gelukkig kunnen maken dus ben helemaal happy!
pluis schreef:Zouden jullie even willen kijken op de mei juni hyves? snap hem niet. Ik heb een foto geplaatst en als je naar forum toegaat zie ik hem als nieuwe foto en op het forum staat hij niet. :shock: Wilde vragen of ik de enigste ben of dat jullie dat ook hebben