amanda16Oud lidBerichten: 2.652Lid sinds: 19 januari 2008
hahaha ja meneer was duidelijk niet in zn hum. Hij heeft geschreeuwt. Nou das niks voor hem. Zij heeft ook een kleine en die deed op een gegeven moment lekker mee hahahaha.
Saar80 schreef:Meiden, lig al de hele dag in mn bedje....voel me behoorlijk grieperig. Steeds warm en dan weer ijskoud, koude rillingen, hoofd knalt uit elkaar, overal spierpijn....dus doe het even rustig aan. Slapen helpt meestal wel. Thor gaat morgen ook gewoon naar het kdv dan kan ik de hele dag bijkomen......
pluis schreef:@sanel
Gaaf zeg helemaal vanzelf rechtop.
Oh ja voor de liefhebbers. Heb nieuwe foto s erop gezet.
Jamilah79 schreef:@Iedereen: Ik ben er nog wel hoor, maar zit echt in een dip, dus heb gewoon even weinig zin om te typen hier, vandaar. Ik blijf niet weg, kom vanzelf wel weer aanwaaien hier.
Bstipdonk: Jammer dat je ons verlaten hebt hier! Heel veel geluk met je gezinnetje..
pluis schreef:Goeiemorgen,
Ons monstertje is vanacht maar 4x wakker geweest en heeft gehuild. Snap dr niets van. :shock: Heb manlif laten lopen want kon mijn bed niet uit. Kon ikzelf dit keer in mijn lekkere warme bedje blijven gelukkig. Heb hem om 5.00 maar wat gegeven. En net heeft hij zijn normale ontbijt gehad. Moet straks naar het cb. Ben errug nieuwschierig naar zijn gewicht, maar helemaal zijn lengte want volgens mij is ie flink gegroeid. We moeten thor weer inhalen en xander geloof ik ook zo uit mijn hoofd.
Leuke foto van fenna. Wij waren laatst een speeltje kwijt. Dat bungelde ook aan levin s bovenarm :mrgreen: Wel gaaf om te zien hè?
Ga me nu klaarmaken. Kom straks na het cb weer terug ;)
Jenta87 schreef:Daar was ik weer.
@Saar, Liam drinkt ook nog uit speen 1 en de laatste fles met speen 2, anders gaat het echt te snel, klotst het zo in zn buikje. Normaal gesproken poepte hij elke dag, dat werd toen om de dag, maar nu dus al 2 dagen helemaal niet 😖 Zal vandaag wel komen. Ik dacht dat het door de banaan kwam maar dat kan niet zei mn zus.
@Sanel, wat een geweldige foto van Fenna! Dus niks is meer veilig voor de grijpgrage handjes? Mijn neefje trok altijd aan de zuurstofslang van mn moeder 😂
@Pluis, das maf dat Levi zoveel wakker was vannacht, hopelijk was het eenmalig. Hoe was het op het cb?
Nou, hier was het dus 7 uur vanochtend! Ik helemaal blij. Liam heeft gisteren 6 voedingen gehad, ga ik vandaag ook weer doen, en als ie vannacht weer doorslaapt blijkt wel dat ie niet genoeg aan 5 voedingen heeft. Hij drinkt alleen erg slecht nu. om 7:00 uur maar 110 cc en om 10:30 ook maar weer 110cc..
Mili schreef:@French, ja er gebeurt van alles in dat mondje he.. Vind best zielig, ze hebben van zoveel dingen last. Nu Fenne stuk meer vast voedsel krijgt, beginnen haar darmkrampjes ook weer een beetje, zielig!!
Maar over die spenen (voor de fles), het maakt dus niet uit dat ik nogsteeds de kleine speen heb? Of is het wel de bedoeling dat je overstapt?? Ik dacht meer dat die andere spenen voor pap was, of voor kindjes die het er niet uit kregen?
pluis schreef:Er had wel iets gewicht bij levi bij gemogen. Je kunt nog net de ribbetjes niet zien. Esma had altijd zo n lekker bol buikkie. Levi is platter dan plat.
Zal de hema wel even opsturen in een doossie :mrgreen: 😃 :mrgreen:
@mili
Je moet de speen gebruiken die bij je kindje past. Of het een grote of kleine is dat maakt niet uit. Ze moeten lekker kunnen drinken zonder zich te verslikken of dat ze gruwelijk hard moeten zuigen. Is per merk ook zeer verschillend.
Lees net van french. Zou ook nog kunnen ja.
Mili schreef:@antoinet, lekker chinees hihi.. stroomuitval wel wat minder...
@jenta, ik heb er echt genoeg, 11 stuks!! haha, dank je wel..
Ik heb Fenne vanmiddag m speen gegeven, geen succes, ging veel te hard voor haar... Toch maar weer s speen erop...
Ik heb net me strijk al gedaan, manntje is biljart, dus lekker avondje alleen voor de tv... wijntje erbij haha
xxxx
antoinet schreef:mili ik dacht vanavond ook de tv voor mijzelf te hebben.
mannetje zou vergadering hebben van de carnavalsvereniging. maar gisteravond laat is er een lid van de vereniging overleden. hij had kanker.
dus de vergadering nu afgezegd.
jenta ik gebruik wel difrax flessen, maar heb er 2 en heel veel spenen nog liggen. dus heb genoeg.
robin is net in slaap gevallen. ga hem niet wakker maken voor de fles. hij is de hele dag al veel aan het overgeven. dus wacht nu dat hij wakker wordt en hij honger heeft. en dan hopen dat hij vannacht weer lekker door slaapt