hoi meiden.
alles goed met jullie? hier wel,ik ben een tijdje niet online geweest,want was mijn gebruikersnaam en wachtwoord vergeten :oops: beetje dom he.
@saar:Wat mooi dat thor zich nu voor het eerst heeft omgerold op de buik,en kan me idd voorstellen dat de poep hem dwarszat als hij vanaf zondagavond niet meer gepoept had,maar gelukkig is hij nu weer vrolijk.
@jenta:wat vervelend dat liam niet echt wou slapen,kom jij ook niet echt aan je rust toe,wel balen.
@french,ik wou dat aiden wat meer sliep.volgens mij is dat echt een jochie met veel energie.
als hij de fles van half 11 heeft gehad mag hij nog even in de box spelen,en als hij dan moe begint te worden gaat hij naar bed heen,dan slaapt hij misschien even,en later begint hij te brabbelen en daarna als hij het niet meer leuk vind alleen begint hij te slapen,en zo gaat dat bij bijna alle flessen,alleen na de fles van half 7 dan slaapt hij wel,en moet ik hem om 11 uur wakker maken voor de laatste fles,heeft hij die op gaat hij weer naar bed en dan begint hij vanaf half 5 5 uur weer te huilen,en volgens mij nog niet eens zo zeer van de honger,want als hij in de box ligt of in wippertje is het goed.
maar ik wou alleen dat hij wat langer sliep s'ochtends,want dat deed hij eerst ook. sliep hij tot half 7 7 uur en soms nog langer maar nu niet meer.
oh ja meiden,mag ik jullie om een gunst vragen? ik heb aiden op gegeven bij wineenfotoshoot.nl
en nou zou ik jullie willen vragen of jullie 1 of 2x per dag op hem willen stemmen,je kunt ongeveer om het uur stemmen,en de wedstrijd duurt nog 11 dagen. het stemmen is gratis,en je hoeft je niet te registreren en het is 2 min werk.
ik vraag het,omdat aiden op de 1ste plek staat en ik dus graag zou winnen,maar daar heb ik wel zoveel mogelijk stemmen voor nodig,bedankt alvast meiden.
de site is:
http://www.wineenfotoshoot.nl/stem/26524veel liefs van ons