anjeOud lidBerichten: 923Lid sinds: 1 januari 2005
nou veel succes dan maar vandaag Antoinet en hopen dat je vannacht beter kunt slapen!
sanel schreef:@french.
Idd spannend en als ze het niet kunnen voelen dan gewoon om een echo vragen. Maarre je kindje kan ook andersom op de wereld komen op de normale manier. Me zus en ik zijn daar het levende bewijs van. Ik met me voeten en me zus met haar kont. Ik zou dat draaien toch helemaal niets vinden.
quote]
Ik hoef niet om een echo te vragen als ze het de volgende week niet kan voelen, dan moet ik een echo doen van haar. Dus ook als ze twijfelt moet ik een echo. Nu dus alleen afwachten of ze het kan voelen.
Ik zou niet zo snel kiezen voor een stuitbevalling, zitten toch wat meer risico's aan en aangezien dit de eerste bevalling wordt, weet ik al helemaal niet wat ik kan verwachten.
Dus zou dan denk ik kiezen voor een keizersnede.
anje schreef:steekjes schijnen inderdaad ook door het indalen te kunnen komen hoor, heb ik gelezen op een ander forum, maar bij twijfel gewoon bellen. Beter een keer teveel dan te weinig hoor!
antoinet schreef:hier is de kleine vanaf week 37 welkom, vanaf dan mag je thuis bevallen ;)
amanda16 schreef:Pff klinkt stom maar hier mag het wel wat te laat komen. Wil graag een mei baby hahahaha
Maar wij gaan binnekort naar de thuiszorg klossen halen en wat info over kolf verhuur. Wat die krengen zijn toch duur in de aanschaf.
Zit me net de bedenken wat ik allemaal in me verlof ga doen ga me denk ook wel stierlijk vervelen!
amanda16 schreef:Ik hoop dat je snel reakties krijgt.
Ik kan het me gewoon niet herrinneren. En ja bij de 2e kan het ook tijdens de bevaling dat het een soort van indaling doet.