amanda16 schreef:Ahhh Sanel,
is het alweer 8 weken geleden dat het eerste nest geboren is. Pff dan gaat de tijd ook snel. Ik denk dat je wel een traantje moet laten. (heeft maar lekker de hormonen de schuld). Die draak van jouw houd je wel bezig he. Maar kon ze nu nog terug draaien of zit ze echt vast?
Lekker dat je er spierpijn van hebt (not).
Pfff hier ligt de kleine tegen me blaas aan (denk ik teminste) Moet echt vaak naar de wc met een druk op me blaas.
Oja Sanel om op je vraag terug te komen ja we hebben de kleine weer gezien. Het was nu 2 kilo klein hoofdje en lange benen. Lag nog lekker over dwars. Ik zal manlief weer vragen om de echo's der op te zetten. 1 foto lijkt wel een clowns hoofdje hahahaha
Ze ligt in principe vast en het kan zijn dat ze nog terug floept maar de kans is vrij klein.Om eerlijk gezegd te zijn zit ze wel goed zo!! 😉 Lange benen wat stoer!! Die van ons had met de 20wekenecho korte beentje vergeleken met de rest en nu weet ik het niet.
Saar80 schreef:
Gaat hard he. Zo word Damian's vriendje op gehaald. Morgen gaat mijn schatje de deur uit. Ik denk dat ik dat minder leuk vindt. Gelukkig belde eigenaar dat ze wat later komt en wordt hij om 4 uur gehaald. De witte om 2 uur.
Saar80 schreef:[color=#BF40BF]Sanel, hoop voor je dat je idd niet zo´n dure keuring krijgt als ik! Ben er nog steeds 😈 over! Maar goed, moet verder en ga maar weer proberen opnieuw centjes te sparen....Kleintje gaat genoeg kosten straks!
Ja ik krijg altijd de bibbers als ik de garage bel om te vragen of ie klaar is en wat het kost. Ik ga altijd maar van het ergste uit. Vorig jaar had ie niets. Ik hoop nu ook niet want ik wil me Seat Ibiza toch echt niet kwijt. 😢