heb hier 2 katten die ruzie hebben met elkaar.
js buiten iets gebeurd, niet erg leuk in huis nu dus. heb al water over ze heen gegooid, maar helpt nog niet echt
Tijger1Oud lidBerichten: 11.033Lid sinds: 21 oktober 2014
amanda16 schreef:ja sorry manlief heeft het fototoestel meevandaag. Dus ff wachten tot morgen!
Niemand die hier van de hyves lid wordt?
Saar80 schreef:Wie is die hyves gestart dan? Zal eens kijken vanavond....
Sanel, fijn dat je auto meeviel! Had je niet gegund zoals het bij mij is gegaan vorige week....
Ik was alweer vroeg uit de veren vanwege mn werk....dus tja nog even aftellen tot verlof...al vind ik de weken wel heel snel gaan nu!
antoinet schreef:sanel gefeliciteerd met je moeder.
ik zal zo even kijken op mijn hyves of die bij mij ook staat.
maar dat kan denk ik geen kwaad, want dan hoeft hij bij anderen nog niet te voorschijn te komen, kijk ook wel even als ik via mijn vriend bij mij kijk of ik heb dan ook zie.
ik had je tip zien staan bij dat topic, maar niemand reageert erop. en was wel een goede tip.
antoinet schreef:saar we laten de kat altijd via het dakraam naar binnen. dus ga niet het dak op hoor.
bij ons mag er wel een stagiaire aanwezig zijn bij de bevalling, en in de kraamweek mag er mert de kraamverzorgster ook een stagiaire meelopen.
ik heb zoiets hun moeten het ook leren.
heb het zelf door stages mijn dingen ook moeten leren. en heb ook in de kraam stage gelopen.
amanda ga even naar je foto's kijken
amanda16 schreef:Hey french,
zo deken wikkel doek heb ik denk al meer dan een jaar in huis liggen. Hadden een blauwe en roze gekocht kosten niks. Nou blijkt me zus een voetenzak voor de maxi-cosi over te hebben. Dus die gaat naar ons toe.
Das wel lekker dat je die klof zo goedkoop hebt. Ik heb die jij hebt gekocht ook (van zuster lief). Maar goed we zien wel waar het loopt he.
Saar80 schreef:Wat ik heb begrepen begin je pas na een aantal weken (4 ofzo?) met af en toe wat afkolven en dan je kindje de melk via het flesje te geven zodat ie ook aan de fles went....of heeft iemand anders hier iets anders over gehoord....
Dit las ik over dromen vanaf ongeveer 32 weken zwangerschap:
Je gaat steeds vaker heftiger dromen. Soms zijn het heerlijke dromen, maar het kunnen ook angstige dromen zijn. Dit is heel normaal en ook logisch. De geboorte van je kindje komt nu dichtbij en dat is een spannende gebeurtenis. Dus natuurlijk ben je daar mee bezig, ook tijdens je slaap.
sanel schreef:Hahaha mijn vermoeden klopte voor geen meter. Ik zat er naast.
@amanda.
Het zou kunnen hoor dat je kindje ruk is als de moeder druk maar dan ben ik altijd te druk!! 😮 En terwijl ik niet veel doe meer. Geniet je een beetje van je verlof?
antoinet schreef:vanacht was de kleine eg druk bij mij. volgns mij werd het in mijn buik even goed verbouwt. erg slecht geslapen daardoor.
zijn net even bij de buren op kraamvisite geweest, lief hoor. nog even en dan hebben we dat zelf. nog wel apart idee.