sanel schreef:Ik ga zo lekker naar bed en we zullen zien wat de nacht weer geeft. Het is elke dag weer een verrassing als ik wakker wordt en er is niets gebeurd.
Dat denk ik ook iedere avond voor het slapen gaan, maar elke ochtend word ik weer teleurgesteld wakker, maar heb dan meestal wel lekker geslapen. Vanmiddag weer voor controle of alles nog goed gaat met de kleine meid. Ze is een stuk rustiger dan afgelopen dagen, dus zal blij zijn als ik straks gerustgesteld weer naar huis wordt gestuurd.
Dat Majongh wil bij mij niet echt lukken, kom niet eens in de top 10 van jullie meer. Ziekenhuis heeft mijn hersens nog meer aangetast denk ik 😂 , maar ik blijf het proberen.
Amanda wat heerlijk dat je weer naar huis mag, ben je van dat vieze ziekenhuis eten af. Dat is hier tenminste verschrikkelijk. En dan kun je tenminste gewoon in alle rust van je kleine mannetje genieten samen met j man en Damian.
Succes Antoinet met je schoonmoeder 😖
Sanel ik heb nog niks geen voortekenen. Voel me eigenlijk wel goed. Toen ik in het ziekenhuis lag had ik door die behandelingen wel wat krampjes en slijmverlies enzo, maar nu helemaal niks meer.