jamilah79 schreef:Tja, niet alle mannen zijn even tactvol idd. Ik heb gelukkig een hele lieve vriend, die bij elk pijntje van mij heel bezord is en vraagt of het allemaal wel goed gaat en of ie iets kan doen.
Alleen het enige waar hij heel makkelijk tegenaan kijkt is mijn bevalling.Hij denkt echt dat ik dat wel eventjes doe en dat ik me er nog niet zo veel mee bezig moet houden. Ja hallo, t is wel mijn vagina waar het doorheen moet hoor, zeg ik dan :lol:. Hij blijft erbij dat ik dat wel even zo doe en er niet teveel moeite voor hoef te doen. Help het hem hopen, want dan ben ik net zo snel klaar met bevallen als French ;). T is soms net alsof ie dan niet snapt dat ik ertegen op zie zeg maar..maar goed, t is verder echt een wereldschatje :!:
Ga nog even mahjongen, heb een nieuwe score te doen door Antoinet!
@jamilah De ontsluiting was misschien wel snel bij mij, maar de uitdrijving niet hoor. Heb wel bijna 2 uur moeten persen. En dat is echt heeeel zwaar, viel tussen de persweeen gewoon in slaap. Zo vermoeid was ik ervan. Maar dat zul je wel ondervinden als je aan het persen bent. Hoop niet dat je zolang moet persen.
Goed dat je er zo mee om kan gaan dat je vriend er niet bij is.
@Sanel fijn dat alles goed was bij de vk. Wachten duurt zolang meid. Maar geniet er ook nog even van. Moet zeggen dat ik vanmorgen een dipje had. Zei tegen mijn man; we keken er zo lang naar uit. En nu is het allemaal al achter de rug, de bavlling en de kraamweek. Toch een hele omschakeling nou. Maar we genieten op en top hoor !
Vandaag de kraamhulp voor het laatst, echt z'on topvrouw. Wat ga ik haar missen aankomende week, het was supergezellig met haar.
We hebben een grote bos bloemen gegeven aan haar.
Niek heeft vannacht niet doorgeslapen, kwam elke 3 a 4 uur. Dus een andere nacht gehad dan voorgaande nachten.
Maar had ook niet durven hopen dat hij iedere nacht zo lekker zou slapen.
Hij was vandaag 10 gram boven zijn geboortegewicht youpie !!
Het is z'on heerlijk rustig mannetje, slaapt veel en drinkt heel goed aan de borst. Dat is allemaal heel goed op gang nou.
Genieten echt op en top van hem, ons lekkere moppie.
Manlief is lekker deze week vrij, dus lekker samen rommelen deze week.