De laatste loodjes dames.. Dit zullen jullie wel dagelijks te horen krijgen 😉
Wil jullie een voorspoedige bevalling wensen !!
Lfs Mar
Mar22Oud lidBerichten: 3.472Lid sinds: 28 oktober 2008
french schreef:Antoinet ben benieuwd wat je ouders gewonnen hebben, jammer dat wij niet dezelfde postcode hebben hier, ligt immers niet zo ver weg van e'oord. Wonen ze in de wijk waar die 13miljoen verdeeld wordt, of is dat nog niet bekend?
Wat een vies weer, wilden vandaag even met Niek naar de winkel. Maar dat doen we maar niet, met dat rotweer.
Hopelijk morgen of vrijdag beter, dan lekker even naar buiten om te wandelen.
Ga zo even alleen naar de drogist even eruit.
Saar80 schreef:Ik zal mij ook maar even melden! Ben vanochtend naar de eindles van de yoga geweest dus was op tijd op, redelijk geslapen. Daarna mn nieuwe rijbewijs opgehaald wat bijna verlopen is en daarna bij een vriendin thee gaan drinken.... Heb overigens op mn eigen hyves wat fotos van de babykamer gezet voor degene die het leuk vinden om te kijken....
Ik speel zelf mee met de Staatsloterij iedere maand, win best vaak iets maar meestal maar 5 euro of 13,50 ofzo....ooit 1 keer 65 euro gewonnen ofzo maar ja....kunt niet altijd geluk hebben!
French, ben benieuwd hoe het er inmiddels voorstaat bij jou, hoop dat je niet weer terug naar huis wordt gestuurd!
Antoinet, fijn dat je ouders naar jullie komen zondag, ik heb het ook zo geregeld dat mijn ouders eerst naar opa en oma gaan (ouders van mijn moeder) en daarna komen ze hierheen, wonen maar een paar straten bij mn opa en oma vandaan dus is makkelijk en hoef ik zelf niet te reizen....
amanda16 schreef:Hey French,
nee Xander redt het niet met 10 min hij drinkt minstens 45 (wel 2 borsten dus 1tje leeg en de andere een deel) Met de borst die een deel krijgt begin ik de volgende voeding. Zolang Niek natte luiers heeft en tevreden is zou ik me geen zorgen maken. De behoeften om meer de drinken komt vast nog wel.
Als je je zorgen maakt kan je het best ff je vk bellen voor advies of een lactatiedeskundige.
french schreef:Antoinet spannend voor je ouders dus.
De deel ken ik wel hoor, bij de poldertoren is dat toch ?
sanel schreef:Ik heb net nog even een buikfoto gemaakt. Wie weet wel de laatste.... ;)
french schreef:sanel schreef:Ik heb net nog even een buikfoto gemaakt. Wie weet wel de laatste.... ;)
Hoop het voor je 😉 .
Mijn man heeft tijdens de weeen nog snel een foto gemaakt haha
jamilah79 schreef:Hey,
Ben effe helemaal over de toeren. Ruzie met me mannetje en waarover? Helemaal niks. Hij had zijn dag niet, en ik reageer daar dan weer lekker op met mijn hormoontjes en het gevolg is daverende ruzie. Kan alleen maar huilen, helemaal overstuur. Mijn buik doetr gewoon helemaal pijn en ik weet dat ik rustig moet worden, maar lukt me gewoon niet.. :(
jamilah79 schreef:Zo, ben weer bij zinnen...wat een kutgevoel is dat zeg. Heb nog niet met hem gepraat, ook geen zin in...Laat de boel maar even voor wat het is en doe vanavond lekker me eigen ding..
Ben maar gaan mahjongen 😉 , is ook ontspannend, de tranen zijn weer weg nu in elk geval.
french schreef:Jamilah leuk he die hormonen 😉
Sanel misschien helpt het pittige eten.
Bah hier naar bericht gehad net, kleintje van mijn man zijn stiefbroer ligt doodziek in ziekenhuis.
Ons neefje dus, hij is 10 weken.
Hij is heel erg ziek. Ligt aan de beademing en is uitgedroogd.
Is veel aan het overgeven en aan de diarree.
En heeft zijn longetjes vol met vocht.
Waarschijnlijk een virus maar dat wordt nog uitgezocht.
Hier schieten heel wat gebedjes omhoog, ben er helemaal emo van.
Ze zijn hier donderdag ook nog geweest met de kids, hopelijk hier geen virus heen gebracht.
Oh hoop zo dat alles goed komt met hem..
antoinet schreef:mannetje zit alweer bij de huisarts
kreeg alleen maar meer last van zijn oog. hij moest dan weer langskomen.