@antoinet Neem het er idd maar van als het kan, slaap lekker Antoinet.
@mamasanne begreep het niet helemaal, maar heb het gevonden ondertussen.
frenchOud lidBerichten: 6.560Lid sinds: 4 juli 2008
antoinet schreef:hadden jullie ook gezien dat er iemand weer een topic had geopend over die jongen van 16?
ik had daar ook even nog een reactie neer gezet.
nu las ik even in het februari topic en daar komt diegene dus vandaan die het had geopend. en ze had het bericht even neergezet om te stangen.
en vind ze iedereen maar serieuze tutten die er op reageren
moest er in het februari topic even op reageren, laat dat mij niet zeggen!
zo, weer even gemopperd
mamasanne1 schreef:Ovulatietesten :mrgreen:
antoinet schreef:french schreef:mamasanne1 schreef:Ovulatietesten :mrgreen:
??
onder ovulatie testen staat het ook, dat bedoelt deze grapjas
amanda16 schreef:Nee ik heb nog niks gehoort!
Ben ook super nieuwsgierig maar ze laat vanzelf wel wat weten.
Hoest met Niek French? Gaat het hard he morgen zijn ze weer 3 weken!
amanda16 schreef:Heeerlijk French dat hij zo door slaapt Xander redt misschien net 5 uur maar meer ook niet. S'nachts heeft hij dus nog een voeding. Ja als ik genoeg rust neem gaat het goed. Maar een hele dag zonder slaap gaat niet goed moet dus me tukkie doen.
Gister bij me neefje geweest dat wordt echt een lady killer (hij is een half bloedje) met blauwe ogen. zo mooi kindje!
Mijn man heeft van die zakjes gekocht die je kan sluiten met een soort ritsje (niet goedkoop) maar je kan ze weer her gebruiken.
Ik kolf ook elke dag na een voeding me borsten leeg heb geen zin in een onsteking.
Nog geen nieuws. Laten we hopen dat ze der kleine al in der armen heeft en lekker aan het genieten is!
Mippie1987 schreef:frenche, ik zou je borsten idd een keer goed leegkolven. hopelijk kun je dan die bult ook wegkolven. of eventueel als je onder de douche staat de warme straal erop en dan masseren.
het mondje van niek zo leggen met zijn kin richting de bult uit. de kant waar zijn kin tegen ligt die drinkt hij dat het beste leeg. tus als die bult richting je oksel zit (aan de zijkant van je borst) dan leg je niek in de rugby houding. (onder je arm, hoop dat je m snapt haha. lastig uitleggen.
Mippie1987 schreef:frenche, ik zou je borsten idd een keer goed leegkolven. hopelijk kun je dan die bult ook wegkolven. of eventueel als je onder de douche staat de warme straal erop en dan masseren.
het mondje van niek zo leggen met zijn kin richting de bult uit. de kant waar zijn kin tegen ligt die drinkt hij dat het beste leeg. tus als die bult richting je oksel zit (aan de zijkant van je borst) dan leg je niek in de rugby houding. (onder je arm, hoop dat je m snapt haha. lastig uitleggen.
Saar80 schreef:Leuk hoor al die meiden die meelezen/meeleven!
Anje, gefeliciteerd met jullie dochter Willemijn! We lezen het hele verhaal wel als je een beetje bent bijgekomen, geniet er maar van!
Ben heel benieuwd naar Sanel, staat er nog niks op haar hyves?
jamilah79 schreef:Ze test gewoon hoor, ze weet dat ik zwanger ben dus ze zal wel moeten. Daarbij heb ik vanmiddag nog een afspraak bij de assistente dus dan krijg ik ook direct de uitslag.
Saar80 schreef:Antoinet, waarom zou je een bed in de woonkamer moeten dan? Net of iedereen dat heeft ofzo....?! Beetje raar hoor...Ik weet dat Sanel een bed op de logeerkamer heeft voor de bevalling maar denk dat dat eerder uitzondering is dan standaard....Niet iedereen heeft zomaar "een bed over" of wíl een bed in de woonkamer....Lijkt mij zelf ook niets hoor...wat is er mis met je eigen bed? Neem aan dat dat in 99% van de gevallen gebeurd....Laat ze maar lekker zeuren hoor, miss had die vk haar dag gewoon niet? Van de andere kant zou zo iemand juist moeten weten dat zwangere vrouwen en hormonen een gevaarlijke combi is!
jamilah79 schreef:Antoinet: Je bloeddruk was dan 120 over 80 neem ik aan? Als dat zo is zou ik me niet druk maken om dat mens. Mijn bloeddruk was nl ook 120/80 en dat is gewoon netjes hoor.
En idd, wie heeft er nu een bed in de woonkamer staan, klinklare onzin naar mijn idee. Laat dat mens maar lekker l*llen.
Hier weer terug van eerste ritje huisarts. Chaggie assistente daar die zat te zeuren dat het voor 11 uur gebracht moet zijn. Dacht bij mezelf, krijg de klere...Nou ja, ben benieuwd of er iets aan de hand is. hoop van niet natuurlijk, maar ja, zou wel de rare klachtjes kunne verklaren mocht er wel blaasontsteking zijn. We zien het vanmiddag wel...
jamilah79 schreef:Janneke schreef:ze zal wel ongesteld moeten worden en even jou als doelwit gebruikt hebben, pfff
Whahahahahaha 😂
Alles was in orde met me blaas, dus gelukkig geen ontsteking!
jamilah79 schreef:Janneke schreef:ze zal wel ongesteld moeten worden en even jou als doelwit gebruikt hebben, pfff
Whahahahahaha 😂
Alles was in orde met me blaas, dus gelukkig geen ontsteking!