Sanel, ook namens mij van harte gefeliciteerd!
Groetjes Ilse
Ilse1980Oud lidBerichten: 746Lid sinds: 4 september 2008
jamilah79 schreef:Ja hahahahaha, kunnen we eindelijk weer eens een score neerzetten met mahjo0ng zonder dat die in ene halve dag verdwijnt :lol:
jamilah79 schreef:Oh ja, t is niet te geloven, maar de wasmand met strijkgoed is leeg!
Helaas morgen weer ene nieuwe lading, maar heb het nu wel bijgewerkt...
De kast is al bomvol :oops: en er komt nog meer bij dus...erg niet?
Ga nu lekker me bedje opzoeken, kijken of ik nu kan slapen.
jamilah79 schreef:Daar heb ik nog nooit van gehoord. Lijkt me een beetje vrremd. Ze kunnen niet zomaar 2 x rekenen voor 1 afspraak. Riekt naar oplichting naar mijn idee.
amanda16 schreef:@ French,
gelukkig dat ze de oorzaak hebt gevonden. Lekker dat hij zo rustig is. Heerlijk he zo achter de wagen lopen dat miste ik wel toen Damian niet meer in de wagen/buggy zat. Hier is de conditie ook nog 0 ,000
Heb jij ook zoveel eet buien? Heb na het eten gewoon weer honger! Eet dan vaak een liga of brood. En ja zal wel door de bv komen.
jamilah79 schreef:french schreef:@saar ik had dat met de doos van jonge ouders volgens mij. Kreeg deze zelfs thuis bezorgd, maar had er al 1 opgehaald. Altijd mooi meegenomen toch die extra doos.
Ik krijg hem ook extra. Had gister dezelfde brief als Saar. En is idd verstuurd door wij-jonge ouders. Nu ja, gewoon nogmaals ophalen dan. Je kan hem ook laten bezorgen, maar dan moet je 5 euro betalen. Dus haal hem dan wel (hopelijk)schaamteloos op :oops: .
amanda16 schreef:Nou lekker dan weer
ik krijg niks geen 2e doos hahahaha nou ja hebben jullie mazzel he.
Xander heeft vandaag voor het eerst met mij gedoucht vondt ie erg lekker daarna flesje gegeven en zn broer van school gehaald. Eindelijk hebben ze z'n gehoor test gedaan alles was gelukkig goed.
Verder weinig te melden.
Oja top antoinet zonder pillen hahaha lekker aan het einden pas. Maar goed ze hebben goed geholpen toch.
Saar80 schreef:Dat lijkt me ook super om samen te douchen! Is denk ik wel handig als de papa ook in de buurt is of niet? Met aan en uitkleden enz....? Vanaf wanneer mag je dat officieël? En hoe doe je dat? Kindje tegen je aanhouden en dan voorzichtig wat eroverheen laten stromen?? Lijkt mee iig super!
Antoinet, balen dat je man zo weinig vrij kan nemen, neem aan dat ie wel 1 of 2 officiele dagen krijgt vanwege de bevalling of niet? Dan mag ik dus eigenlijk niet klagen als ik het zo lees... :oops:
amanda16 schreef:hihihihi
is inderdaad wel handig dat je man of iemand in de buurt is om de kleine aan te pakken. Let wel op dat ze glibberig kunnen zijn! Ik geloof dat je na 1 week al mag douchen? Man had ook al met Xander gedoucht.
Ja het auto rijden ging wel goed is toch heel raar. Omdat je inderdaad aan huis gekluisterd bent.
Nee ze hadden gebeld of het uit kwam of ze langs konden komen. Normaal wordt het hielprikje samen met de gehoor test gedaan.
Ja de buitenkant is heel mooi maar het blijft nog steeds gevoelig en vanbinnen voel ik het nog wel trekken dus denk dat daar de hechtingen nog zitten of een deel daarvan.
jamilah79 schreef:
Dat douchen met je kleintje lijkt mij ook gewelgi om te doen. Heel intiem gevoel of niet?
quote]
@jamilah Ik vind het weer een beetje het gevoel toen Niek net was geboren en op mijn buik werd gelegd.
Zón klein warm lijfje tegen je aan.
Hopelijk kun je het snel zelf ervaren.
@sanel ik was in het begin ook zo een uur bezig met voeden hoor, maar dat wordt minder. Nu drinkt Niek vaak 15-20 min.
Dat wordt dus minder lang, in het begin moet je er flink wat tijd insteken.
sanel schreef:@french
Tuurlijk heb ik wat aan de tips. In het zh hebben ze vreselijk lopen klooien dat me tepels erg zeer doen. Ik ben al driftig aan het smeren. Ik weet dat de het even zeer doen het kolven. Ik zal zo nog maar eens proberen.
Bij Fenna is het probleem dat ze snel in slaap valt aan de borst. Ze drinkt heel krachtig eerst en dan moet ik haar weer wakker maken. Haar mondje gaat ook goed open. Waarschijnlijk is het de stuwing wel. Ik zal even gaan kolven nu.