net gebeld, en ze komt in de ronde langs.
heb gelukkig niet de verloskundige van deze week.
maar een leuke
Tijger1Oud lidBerichten: 11.033Lid sinds: 21 oktober 2014
antoinet schreef:het schijnt dat de bewegingen minder sterk worden van de kleine. ze hebben natuurlijk ook minder ruimte om te bewegen, dus is denk ik wel logisch dat je het dan minder gaat voelen.
ik kan nog niet zeggen dat ik het echt duidelijk heb gevoeld. dus denk dat ik zo de vk maar weer ga bellen en even voor ctg ga. hartje klonk vanmorgen wel goed hoor. maar puur voor het bewegen.
antoinet schreef:french dank je wel.
ik word zo terug gebeld door de vk. en dan moet ik even naar het ziekenhuis.
heb het vandaag helemaal nog niet gevoeld. wel hartje gehoord bij de vk.
ben wel blij om van jouw ook te lezen, dat je het zo wie zo minder voelde.
Saar80 schreef:French, ik stelde die vraag niet maar ben wel blij je antwoord te lezen! Ik vroeg over die menstruatieachtige klachten zeg maar, of jullie dat herkennen als begin van de bevalling..?
Vannacht nog wel wat steekjes gehad en ook een raar gevoel in mn buik maar het is overgewaaid dus niks aan de hand zo lijkt het....
Nu even boodschappen doen!
amanda16 schreef:goedemiddag,
@ French zo das echt een melkmonster!!! Xander krijgt dat nooit op hahahaha gister (of eigenlijk vannacht) heeft hij 125 gedronken, meer kreeg hij echt niet op. Is toch wel ff lekker om weg te zijn.
@ Saar als je echte weeen hebt kan je daar niet omheen geloof me! Maar het is voor jouw ook spannend kan elk moment gebeuren!!!
jamilah79 schreef:hey Antoinet,
Eindelijk eens iemand die gezellig ook wakker is :lol:. Ja ik voel me ook niet uitgeslapen, maar als je klaar wakker in je bed ligt en je kan niet meer slapen dan er maar uit. baalook, want heb weer hoofdpijn. Heb nog 1 paracetamolletje in huis gelukkig dus die neem ik zometeen wel even in.
Ik hoop ook dat ik het vol kan houden vandaag, mnaar kan altijd even een uurtje slapen boven bij mijn ouders. Blijven daar zoiezo toch slapen vannacht.
Ik heb niet echt last van harde buiken, maar word wel elke keer wakker omdat ik buikpijn heb onderin. Ik kan het ook niet echt omschrijven hoe het voelt, t is in elk geval geen harde buiken. het voelt meer als menstruatiebuikpijn. Blijft dan even aanhouden en later zakt het dan weg.
komt bekend voor dat gevoel, volgens mij is dat het indalen...of nog meer indalen..
gezellig visite! hoop dat je het zelf ook volhoud dan. Is voor mij eigenlijk niks meer om in de avond mensen op bezoek te hebben, ben ik echt te hangerig voor momenteel.
Janneke schreef:jamilah79 schreef:hey Antoinet,
Eindelijk eens iemand die gezellig ook wakker is :lol:. Ja ik voel me ook niet uitgeslapen, maar als je klaar wakker in je bed ligt en je kan niet meer slapen dan er maar uit. baalook, want heb weer hoofdpijn. Heb nog 1 paracetamolletje in huis gelukkig dus die neem ik zometeen wel even in.
Ik hoop ook dat ik het vol kan houden vandaag, mnaar kan altijd even een uurtje slapen boven bij mijn ouders. Blijven daar zoiezo toch slapen vannacht.
Ik heb niet echt last van harde buiken, maar word wel elke keer wakker omdat ik buikpijn heb onderin. Ik kan het ook niet echt omschrijven hoe het voelt, t is in elk geval geen harde buiken. het voelt meer als menstruatiebuikpijn. Blijft dan even aanhouden en later zakt het dan weg.
komt bekend voor dat gevoel, volgens mij is dat het indalen...of nog meer indalen..
gezellig visite! hoop dat je het zelf ook volhoud dan. Is voor mij eigenlijk niks meer om in de avond mensen op bezoek te hebben, ben ik echt te hangerig voor momenteel.
Janneke schreef:Ik begin me toch wel klein beetje af te vragen of ik die borst voeding wel wil proberen...waarom eerst door die ellende heen als flesvoeding ook prima is...ga er toch nog eens over nadenken hoor
amanda16 schreef:Oeewww French dat klinkt niet goed! Ik denk dat je aan een beginnende borstontsteking zit. Wat je wellicht kan doen is eerst lekker warm douchen en dan je borst masseren en leeg kolven.
@ Janneke, Het is net wat French zegt en misschien gaat de bv bij jouw wel perfect. Er is maar 1 manier om daar achter te komen en dat is het proberen. Mocht het niet lukken kan je altijd op de fles over stappen.