sanel schreef:Zo vandaag was het de laatste dag van de kraamverzorgende. Nu is het aan ons.Het gaat allemaal supergoed en Fenna is meer dan tevreden. We gaan er lekker van genieten. Van de week ga ik beginnen met stukjes lopen. Eens kijken of dat een beetje gaat voordat ik met de wandelwagen aan de haal ga. Ik begin ook al aardig te rommelen in huis. Lekker wassen enzo. Ik ga straks eerst mijn commode weer eens op orde brengen. De kv heeft alles anders neergelegd. Zometeen eerst eten en dan voeden en dan naar bed. French en Amanda,gaan jullie nog te bed tussen de middag? Gister lukte het me niet maar ik kwam mezelf wel tegen in avond.
@french
Hoest met je borst? Nog steeds last van die bonk?
Vind je het moeilijk dat ze weg gaat, ik heb wel een traantje gelaten die dag dat de kv weg ging.
Ik ga soms 's middags nog wel een naar bed. Maar soms leg ik Niek ook weer terug in zijn bedje als hij rond 8.00uur komt voor de voeding en dan slaap ik zelf ook nog weer zo tot 10.00 uur. Dan ga ik 's middags niet naar bed.
Doe maar rustig aan in huis hoor, en niet tever gaan lopen direct buitenshuis. Maar wel lekker om weer een beetje op de been te zijn, ik was dat in bed liggen ook wel zat na een paar dagen.
Die bonk haha zit er nog, leuke benaming.
Ik bel morgen de huisarts voor een afspraak, voel me niet koortsig meer. Maar Niek krijgt ook niet genoeg met drinken uit die borst heb ik het idee. Denk zelf een verstopte melkklier ofzo.