Antoinet,ik hoop ook dat ik me in kan houden maar dat gaat wel lukken denk ik want die zaak is niet de goedkoopste. Ze hebben 2 panden. 1 pand met alle merken kleding en wagens,boxen en dergelijke en dan 1 pand met alleen maar Lief! spullen.
Jamilah,ja baseball is ook cool!!! Als je wat beter wordt is het echt lachen. Lekker homeruns meppen. Dan zie je die achterlijke poppies toch rennen. hihi. Goed dat je even pauzeert tussendoor. Mijn schoonouders hebben ook een Wii en regelmatig gingen we op zaterdagavond heen om met zn allen tegen elkaar te tennisen. Het ging er af en toe best aan toe. De glazen vlogen van tafel af. Zijn vader denkt nog steeds hoe harder je de remote beweegt hoe harder je sla maar dat is dus niet het geval. Weet je ook wat lachen is? Samba de Amigo. Dan sta je met de remote en de nunchuck op het ritme van de muziek te schudden alsof het smababallen zijn. We hebben hier in een deuk gelegen met dat spel. Je moet ook poses aannemen.
Ik weet dat ik geen reclame mag maken maar als je even op deze site kijkt
http://www.12game.com. Daar schelen de prijzen soms heel veel met in de winkel en de verzendkosten zijn maar 1,95. Je moet daar maar eens speuren.