susieq12Oud lidBerichten: 3.683Lid sinds: 21 juli 2008
zou het?? spannend hoor....
jamilah79 schreef:Zou het haar heel erg gunnen, maar ga haar wel missen dan in de nachten ;)
jamilah79 schreef:Susie: We hebben beiden slapeloze nachten en komen dan kletsen met elkaar op het forum.. :mrgreen: , dus als zij ineens bevalt ben ik in mijn eentje hier 😞 .
Antoinet: Ik kreeg echt al hoop dat je bezig was meid!
Jammer voor je dat het nog steeds niet gebeurd...maar je bent zo nog wel even bij me in de nacht 😉 :lol:
susieq12 schreef:jamilah79 schreef:Susie: We hebben beiden slapeloze nachten en komen dan kletsen met elkaar op het forum.. :mrgreen: , dus als zij ineens bevalt ben ik in mijn eentje hier 😞 .
Antoinet: Ik kreeg echt al hoop dat je bezig was meid!
Jammer voor je dat het nog steeds niet gebeurd...maar je bent zo nog wel even bij me in de nacht 😉 :lol:
Ja weet ik daarom zei ik dat een kind heus niet doorslaapt in de nacht hahaha
Fiemo schreef:Hoi Possie, gefeliciteerd hoor met je nichtje!! Hoe voel jij je eronder. ik heb begrepen dat je niet een hele goede band hebt met haar?
Fiemo schreef:dan moet je dat ook niet doen. Wonen ze ver weg? Kan je zeggen dat je moest werken of zo? Succes en een knuffel..
jamilah79 schreef:bah Regenboog, hoop zo dat alles goed blijft gaan bij je...
En thanks dat je de ooievaar eerst even naar ons toe stuurt, wij wachten er met smart op 😉 . kan me voorstellen dat jij hem pas over ene week of 10 wilt zien.
Alvast wel heel veel sterkte voor morgen en natuurlijk later vandaag bij je echo! laat je wel even weten hoe het was...
amanda16 schreef:@ Regenboog,
weten ze ook de oorzaak dat je zoveel bloeding hebt??? Pff gelukkig geen ziekenhuis.
Regenboog schreef:amanda16 schreef:@ Regenboog,
weten ze ook de oorzaak dat je zoveel bloeding hebt??? Pff gelukkig geen ziekenhuis.
nee, jammer genoeg niet. de placenta ligt achter en niet voor de uitgang ofzo..
En mijn baarmoedermond zag er de vorige keer ook goed uit.
Dus geen idee helaas
french schreef:Misschien een teken van lichaam, wil geen eten in je darmen hebben 😉 , aan al je "kwaaltjes" te horen
denk ik toch echt dat het snel gaat beginnen.
Of ga je het record neerzetten van overlopen ?
Ik liep 3 dagen over en het langste tot nu toe Sanel dacht ik.
Of Anja ??
Het record is voor Anje. Die was al 41 weken volgens mij.Volgens liep ze 9 dagen over. En ik 6.
amanda16 schreef:hihihih heb je der uit gehaald???
Ahh ja komt wel goed!
amanda16 schreef:ja hoe moet je dat zeggen wat jullie voor der gekocht hadden.
Antoinet ff wachten tot woensdag he hahahaha
sanel schreef:@french
Balen dat ie nog niet gepoept heeft vandaag. Duurt nu wel erg lang dan. Wel goed dat ie evengoed nog zoveel drinkt. Ze gaan al gauw vol zitten.Althans dat heeft Fenna meestal wel. Ze had net alweer een poepluier. Dat is al de tweede vandaag :o. Ik hoop wel dat je snel bij de ha terecht kan. Fenna vondt het idd niets dat ding. Ze is er nog van van de rel.