@saar
Ja precies. Meestal lig ik haar op haar buik als ze in de box ligt. Op het aankleedkussen ook maar dan sta ik er als een bewaker omheen 😉 .
SanelOud lidBerichten: 7.116Lid sinds: 1 september 2008
Saar80 schreef:Nou ik ben weer degene die een slechte nacht heeft gehad...Het was 04:15 uur....wel iets verbetering maar nog niet "zoals het was". Echt geen idee waarom het ineens weer omgeslagen is naar nachtvoedingen en half vijf....Is een aantal dagen echt goed gegaan dat ie zich tussen 05:30 en 06:30 meldde....das toch beter! Maar goed, ik blijf hoop houden dat het gewoon "even" wat regeldagen zijn. Als het volgende week nog niet veranderd is ga ik het cb maar bellen voor tips....Iemand raadde daar ook aan de laatste voeding dan om twaalf uur te doen ofzo maar heb dat één keer geprobeerd en werkte toen ook niet, weet alleen dat ik dan nóg minder slaapkrijg!
Wat betreft dat nieuwe topic, is miss wel een goed plan. We verplaatsen ons dan toch gewoon? Blijven hetzelfde clubje?
Amanda, welkom terug! Leuk dat jullie een fijne vakantie hebben gehad!
sanel schreef:Filmpjes staan er op!!!!
@antoinet
Dat doe je goed dat je hem al zijn pyama aan hebt gedaan.
Saar80 schreef:@Sanel, wat een domme opmerking zeg! natuurlijk is dat wel lachen! Dat ze het maar mooi bekijken met hun filmpje! Pech voor hun!
@vj, ik ben juist begonnen met steeds op dezelfde tijd wakker maken omdat Thor anders rond 19 of 20 uur al aan zn "nacht" begint. Dan pakte ie wel meestal 7 of 7,5 uur maar dan werd het dus evengoed nachtwerk....en het ís wel goed gegaan een hele tijd dus hoop dat dat weer terugkomt! Zal eens op die site kijken of daar nog handige tips staan!
Saar80 schreef:Hoi Dames! Zal me ook nog maar even melden vandaag...Heb een hele leuke dag gehad met mn moeder. Zijn in Arnhem geweest shoppen, heb aardig wat leuke dingen gekocht! Centjes gaan er zo goed doorheen :oops: Helaas van het vannacht 03:30 toen Thor zich meldde. Ik heb hem toen de speen gegeven en ben drie keer op moeten staan om m weer terug in zn mondje te doen met tussenpozen van ongeveer 20 min en heb het kunnen rekken tot 04:45 uur en heb m toen gevoedt.....daarna was het 08:30 uur.
Ik vond het heel moeilijk en spannend om voor het eerst een hele dag zonder hem te zijn. Mijn man zou de hele dag voor hem zorgen maar......die besloot om 02:30 uur vannacht helemaal straalbezopen thuis te komen 😈 Had vanmorgen dus een enorme kater dus jullie snappen dat ik niet met een gerust gevoel wegging.... 😢 Uiteindelijk is het allemaal wel oké gegaan al heeft Thor best veel gehuild volgens mn man....hij meldde zich rond 10:30 uur weer maar wilde toen niet drinken....mn man is toen met m gaan wandelen en toen is ie in slaap gevallen daarna was het 15 uur toen ie zich weer meldde. Lastig met de fles geven want als je ineens 100cc afgekolfde melk verwarmd en hij drinkt het niet op.....dan mag je het niet nog een keer opwarmen dus moet je het na een uur ofzo weggooien...zonde! Aan de borst kan ik niet zien hoeveel hij drinkt dus miss dat ie soms ook maar 50cc ofzo drinkt en dan er weer een aantal uren tegenaan kan....
@vj, ik vond de tips op borstvoeding.com over doorslapen echt heel slecht....er staan namelijk amper tips op maar er wordt vooral gehamerd op dat babys nog helemaal niet hoeven door te slapen en dat het heel normaal is als dat de eerste 3 jaar nog niet gebeurd en dat wij als ouders geen reeële verwachtingen hebben enzo....beetje jammer! Ik ga nu op aanraden van mn moeder de laatste voeding vervroegen met een half uur en kijken wat er dan gebeurd!
@Jenta, vind het vooral nu met die mexicaanse griep helemaal geen fijn idee als vreemden aan je kind gaan zitten! Wie weet wat ze met zich meedragen!