@ sammiej
Lachen he!! Heb even gekeken voor de komende 3 maanden en elke keer een jongen!
x
anna123Oud lidBerichten: 1.486Lid sinds: 1 januari 2005
anna123 schreef:@ sammiej
Lachen he!! Heb even gekeken voor de komende 3 maanden en elke keer een jongen!
x
anna123 schreef:Denk niet dat we het willen weten.. al zal dat wel moeilijk zijn als je daadwerkelijk de keuze hebt..we zien et wel! Eerst maar eens zwanger worden!!
x
anna123 schreef:hahaha Nou gelukkig durf je 't inmiddels toch aan!
In welke ronde zitten jullie?
Girl25 schreef:Hoi Allemaal,
Ik ben 25 en kom uit Brabant. Ben ook eind september gestopt met de pil. Was negen weken zwanger en heb afgelopen zaterdag een miskraam gehad, vloei nu nog heel erg. Ik hoop voor iedereen hier dat julie het nooit mee hoeven te maken, en dat de omgeving iets meer steun bied dan bij ons. Mijn vriend en ik hebben nu alleen elkaar de rest kan niet begrijpen dat we er verdriet om hebben he was pas negen weken!!!! 😈 ...
Wat er precies verkeerd is gegaan weten we niet, ben gisteren gecureteerd omdat het vruchtzakje tegen mijn eileider aan zat en niet los wilde komen. Positieve erraan is dat we bij een volgende een vroege echo krijgen in het ziekenhuis bij de gynecaloog, enniet meer bij de verloskundige die niet bepaald begripvol is geweest.
Nogmaals ik hoop da jullie allemaal zeer snel zwanger mogen worden, en eind dit jaar mogen gaan genieten van een klein wonder. Wij gaan volgende maand gewoon weer verder met klussen, en proberen het nu allemaal een plaatsje te geven.
Liefs Girl25
anna123 schreef:Zijn er nog meer meiden met NOD op 1 maart?
O ja op babybrabbel nl staat een soort chinese test en dan vul je je leeftijd en de klusmaand in en dan staat er of je een jongen of meisje verwacht! Heel grappig! Bij een kennis van me klopte het!
x
riannetje schreef:Ik krijg ook een jongen!! Hihi geloof er alleen niet zo in.
We krijgen hier dus allemaal een jongen als ik het zo lees!!! 😃
Possie schreef:Weet niet of ik hier zomaar even bij jullie ook gezellig naar binnen mag stappen in dit gezellige topic??
Maar .............. Ik ben ook woonachtig in Noord-Holland (oftewel de kenners noemen het ook wel West-Friesland) oftewel Hoorn wel te verstaan!
En ben.................
24 en mijn partner 26
helaas bestaat voor ons de kans
op natuurlijke manier zwanger te worden
klein ivm mijn verminderde vruchtbaarheid
(Lees: Heb wel voldoende eitjes zitten maar geen een die het overwint
om te springen).
Ben nu sinds vorige week woensdag begonnen
met een kuur om mijn menstruatie op te wekken.
Heb nog nooit eerder gehad dat mijn menstruatie zomaar
weg bleef.
Want hoe dan ook werd ik altijd ongesteld maar wel
onregelmatig.
Nogmaals succes ;)
Girl25 schreef:Hoi Allemaal,
Ik ben 25 en kom uit Brabant. Ben ook eind september gestopt met de pil. Was negen weken zwanger en heb afgelopen zaterdag een miskraam gehad, vloei nu nog heel erg. Ik hoop voor iedereen hier dat julie het nooit mee hoeven te maken, en dat de omgeving iets meer steun bied dan bij ons. Mijn vriend en ik hebben nu alleen elkaar de rest kan niet begrijpen dat we er verdriet om hebben he was pas negen weken!!!! 😈 ...
Wat er precies verkeerd is gegaan weten we niet, ben gisteren gecureteerd omdat het vruchtzakje tegen mijn eileider aan zat en niet los wilde komen. Positieve erraan is dat we bij een volgende een vroege echo krijgen in het ziekenhuis bij de gynecaloog, enniet meer bij de verloskundige die niet bepaald begripvol is geweest.
Nogmaals ik hoop da jullie allemaal zeer snel zwanger mogen worden, en eind dit jaar mogen gaan genieten van een klein wonder. Wij gaan volgende maand gewoon weer verder met klussen, en proberen het nu allemaal een plaatsje te geven.
Liefs Girl25
finaly87 schreef:hey girl 25.. 9 weken vind ik echt al ver!! heb een echo gehad met 9 weken en was gewoon een compleet babytje met hartslag.. dus toen hebben we het aan iedereen verteld.. dat mensen dna niet snappen dat je daar verdriet om hebt zeg.. ben nu 10 weken en 3 dagen,... nou ik zou t vreselijk moeilijk vinden als ik het nu nog verlies.. bah.. sterkte er mee!
rianne: wat voor test ahdden jullie allemaal gedaan voor jongen/meisje dan?? ook die chinese kalender?? want ik krijg volgens die een meisje! haha
Liefs!
Lithaatje schreef:pendelen noemen ze dat ja :mrgreen:
finaly87 schreef: ik doe het liever niet zelf.. is toch een beetje spelen met iets wat je niet weet.
!
finaly87 schreef:hey girl 25.. 9 weken vind ik echt al ver!! heb een echo gehad met 9 weken en was gewoon een compleet babytje met hartslag.. dus toen hebben we het aan iedereen verteld.. dat mensen dna niet snappen dat je daar verdriet om hebt zeg.. ben nu 10 weken en 3 dagen,... nou ik zou t vreselijk moeilijk vinden als ik het nu nog verlies.. bah.. sterkte er mee!
rianne: wat voor test ahdden jullie allemaal gedaan voor jongen/meisje dan?? ook die chinese kalender?? want ik krijg volgens die een meisje! haha
Liefs!
Lithaatje schreef:finaly87 schreef: ik doe het liever niet zelf.. is toch een beetje spelen met iets wat je niet weet.
!
Daar heb je best wel gelijk in moet ik zeggen. Heb het net gedaan maar ik ga er mee ophouden en doe het niet meer.
Maak mezelf er toch alleen maar gek mee..
Jazzlyn schreef:Het is niet echt dat ik het niet geloof pendelen ! maar het is wel altijd iets spannends !
Ik heb het bij een ervaren iemand gedaan .. en die pendelt met alleen zeg maar zwangerschappen wanneer je zwanger word complicaties en wat het word.
Ze heeft nu in totaal 80 mensen gehad en van die 80 heeft ze er 79 goed gehad!
Ik ben dus nu de 81e persoon .. en bij mij kwam dus uit
In mei ! zonder complicaties en een jongetje !
Het is natuurlijk altijd wel spannend ! maar ik ga er niet vanuit ... maar het is toch wel
spannend ik kan nu eindelijk officieel met de eerste ronde beginnen dus hoop natuurljk
gewoon o pde eerste ronde en denk niet van nee jo gaat toch niet want het komt in mei
dat niet 😃 Maar ja moet wel goed komen :D
Lithaatje schreef:ik mag weer gaan klussen jippie :mrgreen: volgende week voor het echie! :D
anna123 schreef:@ Tara
Hi Tara!!
Zag op je banner dat je nu je ei hebt! haha!
Hoop voor je dat het raak is hoor!!! 😃
Nu de dagen aftellen tot NOD !! SPANNEND!!
x
kleinepukkie schreef::oops: ik snap niets van die banners.... zie ook van jullie geen banners....
kunnen jullie me helpen?
kleinepukkie schreef:maar ik zie die van andere niet dat is juist het probleem
Ik ga eens even prutsen...
kleinepukkie schreef:hij klopt alleen nog niet ha ha ha 365 dagen over tijd... lijkt me toch niet!
ladymopink schreef:hoi meiden vandaag heb ik mijn eisprong we hebben flink geklust zometeen nog een ronde doen en hoppen dat het dan raak is we wachten het af over 11 dagen kan ik testen
mijn tepels zijn gevoelig dat is ook zo beetje waar ik last van heb maar voor de rest alles oke
wie moeten er nog meer binnen kort testen groetjes ladymopink
anna123 schreef:kleinepukkie schreef:maar ik zie die van andere niet dat is juist het probleem
je moet even naar mijn account gaan ( rechts boven )
dan naar profiel en dan naar weergave instellingen ( de onderste in t lijstje) dan kan je ja/nee aanklikken, zet "toon onderschriften ' op JA
dan kun je ze wel zien
x
Tara28 schreef:Hey riannetje, kun je de banners inmiddels zien?
Tara28 schreef:Hey riannetje, kun je de banners inmiddels zien?
anna123 schreef:ladymopink schreef:hoi meiden vandaag heb ik mijn eisprong we hebben flink geklust zometeen nog een ronde doen en hoppen dat het dan raak is we wachten het af over 11 dagen kan ik testen
mijn tepels zijn gevoelig dat is ook zo beetje waar ik last van heb maar voor de rest alles oke
wie moeten er nog meer binnen kort testen groetjes ladymopink
Hai ladymopink!
Ik heb morgen mn eisprong!Dus kan ik bijna tegelijk met jou testen!
Ik heb (nog) nergens last van, maar ja de kans dat ik op dit moment zwanger ben, is een beetje klein denk! Moeten nog ff flink aan de klus!
x
kleinepukkie schreef:als je op mijn banner (of die van iemand anders) klikt kom je vanzelf op de site waar je er 1 kan invullen.
Daar krijg je een code en die plak je in je onderschrift. Dat vind je in je gebruikerspaneel rechts boven in... succes!!
Tara28 schreef:Wat gek, ik heb geen verstand van Vista. Heb gewoon XP en het werkt. Jouw banner is in ieder geval voor mij wel zichtbaar. Heb je wel precies gedaan wat Anna beschreef: rechtsboven op 'mijn account' klikken en dan profiel kiezen, weergave instellingen kiezen en dan het hokje 'ja' aanvinken bij 'toon onderschriften. Als dat hokje aangevinkt is en je kunt ze nog niet zien, dan weet ik het eigenlijk ook niet......
Liefs Tara
riannetje schreef:kleinepukkie schreef:als je op mijn banner (of die van iemand anders) klikt kom je vanzelf op de site waar je er 1 kan invullen.
Daar krijg je een code en die plak je in je onderschrift. Dat vind je in je gebruikerspaneel rechts boven in... succes!!
Dat heb ik dus ook al geprobeerd, maar om de 1 of andere vage reden werkt het bij mij niet! Of het moet aan Vista liggen ( wat ik op mijn pc heb) Want ik zie nog steeds geen enkele banner!! 😢
anna123 schreef:kleinepukkie schreef:maar ik zie die van andere niet dat is juist het probleem
dan naar profiel en dan naar weergave instellingen ( de onderste in t lijstje) dan kan je ja/nee aanklikken, zet "toon onderschriften ' op JA
dan kun je ze wel zien
x
Wantjes schreef:anna123 schreef:kleinepukkie schreef:maar ik zie die van andere niet dat is juist het probleem
dan kun je ze wel zien
x
Huh, als ik naar profiel ga, krijg ik niet de optie Weergave Instellingen. Wat doe ik dan verkeerd? Ik zie ook geen banners.
kleinepukkie schreef:OH... dilema dilema....
zal ik wel of niet gaan testen vandaag???
Wil het eigenlijk wel heel graag maar de teleurstelling is ook niks....
Misschien toch beter vandaag nog even afwachten....
pffff ga maar wat doen om mijn gedachte af te lijden denk ik