Tara28 schreef:Hey Anna,
Ik neem de telefoon sowieso altijd alleen maar op met mn voornaam, scheelt weer.
Er zijn speciale testen die je al iets van 4 dagen voor je NOD kunt doen. Mijn eerste cyclus na de pil was 26 dagen. Voor de pil was dat 9 van de 10 keer 27 dagen met soms 1 dag langer of korter. Daarop afgaand zou ik ergens rond 27 februari NOD hebben. Als er 1 maart nog niks gebeurt is, dan zit ik op 29 dagen en zo lang heeft mijn cyclus nog nooit geduurd. Ik heb besloten dat ik niet ga testen voordat de dag waarop ik ongi moet worden voorbij is. Ik wacht liever totdat ik echt overtijd zou zijn. Anders wordt het zo'n obsessie ben ik bang.
Hier horen we ook regelmatig opmerkingen over zwanger zijn en kinderen sinds we getrouwd zijn, maar we houden iedereen gewoon lekker voor de gek. Zelfs mn eigen moeder. Die werkt in de apotheek en nam al 9 jaar lang de pil voor me mee als die op was. Hoefde ik er zelf niet heen, was lekker makkelijk, ze woont te in de buurt. Maar ja, nu zou het dus opvallen als ik haar niet meer zou vragen hem mee te nemen, dus van de week maar even om een nieuw doosje gevraagd haha.
Ik had vorige maand ook steekjes rond mn vruchtbare dagen. Het kan best zijn dat dat met de eisprong te maken heeft. Die schijnen sommige vrouwen te kunnen voelen en het is nu al dinsdag tenslotte....
Liefs,
Tara
Hi Tara,
Erg is dat he, om tegen je moeder te moeten liegen? Ik heb een erg goede band met haar, en als het gesprek op kinderen komt, reagereer ik heel flauwtjes..terwijl ik eigenlijk van de daken wil schreeuwen hoe graag ik zwanger wil raken!
Twee vriendinnen weten wel dat we graag kinderen willen en dat we daar niet nog jaren mee willen wachten , maar ook die weten niet dat we er vanaf nu serieus voor gaan..
Dus die steekjes had jij ook rond deze dagen.. stom he, eigenlijk nooit op gelet allemaal..
Wat ik me nou afvroeg.. kun je nou eigenlijk alleen maar zwanger raken op die bewuste dagen ( dus deze week) of kan dat nou ook als we bv vanavond klussen ? ( beetje rare vraag misschien, maar iedereen is zo gefocust op die 2 dagen..) Die ovulatietest geeft vandaag nog geen dik streepje aan maar voor 't zelfde geld is zo'n ding helemaal niet voor 100% betrouwbaar..
Dus jouw NOD is 27 feb.. nou ik hoop voor je dat het snel lukt allemaal!!
x