Tara28Oud lidBerichten: 6.741Lid sinds: 22 januari 2009
Als daar al wat oudere kinderen bij zitten, heb je misschien wel oppas om de hoek 😉
Possie schreef:Whahaha ik zou er ook echt niet aan moeten denken om bijv nu naast mn schoonpa en zn nwe vriendin te willen wonen (mn schoonma is overleden in 2008). Maar ´K heb geen enkele fijne klik met mn schoonpa als ook niet met zijn nwe vriendin. Gelukkig is mn vriend ook echt iemand die echt niet zo spontaan uit zich zelf met zn pa belt oid 😊 Dus het is soms wel eens dat ie zn pa maar heel weinig spreekt, dit komt ook een beetje dat vriendlief meer van die trekjes naar zijn moeder had dan naar zijn vader, en met zijn zusje hebt ie ook maar weinig contact.
En het mooiste nog wij wonen lekker ver van ze vandaan 😂 lekker de rust. Ik zou mn kind ook niet echt graag bij ze af willen geven (alvorens vriendlief ook niet) ivm hun hele andere opvoed/levensmethode hebben en nee die methodes zijn wij erg op tegen.
Dus sja dan doen wij het allemaal zelf, vandaar ook zo erg handig dat als we onze 1e wonder hebben mogen verwelkomen we de baby mee kunnen nemen naar het werk, alhoewel ik denk meer degene ben die kind mee zal nemen (ivm ik borstvoeding wil geven net zolang tot nodig is en net zolang kind het lekker vind) 😂
Mijn neefje van nu bijna 2 jaar krijgt nu alleen voor het slapen gaan nog borstvoeding dit omdat ie dat zooooo lekker vind :lol:
mayella schreef:
Ook ik geef echt niet graag mn kind af willen geven bij ze.. pfff mn vriend is een lieverd, maar hoe hij opgevoed is.. Nouw niet voor mijn kids 😃 maare denk dat ik in t weekend maar is wat stappen ga zetten die kant op.. Zo voelt het ook niet prettig.. pff denk er weer ff teveel over na momenteel..
Sophie31 schreef:Hoi!
Wie o wie kan me helpen...
Heb net een lanceertest gedaan en die gaf een vette positieve streep!!! Zelfs nog dikker als de controlestreep! Nu hebben we gisteravond voor het laatst geklust, morgenavond natuurlijk weer maar nu vraag ik me af of het ook verstandig is om vanavond nog even te klussen? Geloof alleen dat ik mn vriend niet zo ver ga krijgen aangezien we hebben afgesproken om om de dag te klussen...
Ben ik nog op tijd als we dus morgenavond weer klussen???
X Sophie!
kleinepukkie schreef:jeetje wat kunnen jullie kletsen zeg 😉
Ik ben zelf 26 en mijn vriend 27 en zijn nu iets langer dan 9 jaar samen.
Gister sleutels gekregen van ons eerste koophuis!! 😂
Mag ik jullie vragen waarom jullie allemaal al aan de ovulatie testen zijn?
Ik wil dat zelf voorlopig nog even uitstellen voor als we na de verhuis nog niet
zwanger zijn (zijn dan maandje of 8 bezig)
begrijp me niet verkeerd he.... ieder moet het voor zich weten
ben alleen zo benieuwd waarom :D
wachtenopwander schreef:hoi,
Ik ben Miranda, een midden dertiger met een vaste relatie en ook een kinderwens. Een grote kinderwens.
En hier te lezen zitten we volgens mij allemaal in het zelfde schuitje... ( nl.) we wachten allemaal op ons wondertje.
Ook wij zijn aan het klussen voor onze 1e wonder.
Wij klussen sinds zomer 2008 en helaas is het nog niet zover.
De afgelopen 2 keer kreeg ik lichamelijk steeds meer het gevoel zwanger te mogen zijn maar helaas was het iedere keer niet raak.
Natuurlijk ben ik ook bezig net als jullie de bedenken hoe zullen wij zijn als ouders, op wie zal het gaan lijken, wat voor kinderkamer vindt ik leuk, welke naam, blijven we werken en hoe doen we het met kinderopvang, etc, etc.
En ja dan hebben we de omgeving ook nog.
Mensen om ons heen worden zomaar spontaan zwanger nadat ze zijn gestopt met de pil en dat is voor mij vaak een bittere pil.
Vooral de bijbehorende goede bedoelde vraag : En ... willen jullie geen kinderen.
Ze moeten eens weten hoe graag ik ze wil. Phffff, ik hoop dat het snel raak zal zijn.
We klussen nog even een paar maandjes door en dan gaan we toch maar eens bij een arts op bezoek. Kijken of hij/zij ons kan helpen. Maar ja, wanneer ga je daar heen ??
Ik wens jullie allemaal heel veel succes met het zwangeren en zwanger worden.
En ik zal vaak even hier langs komen om te kletsen.
Groetjes Miranda
Jinna schreef:wachtenopwander schreef:hoi,
Ik ben Miranda, een midden dertiger met een vaste relatie en ook een kinderwens. Een grote kinderwens.
En hier te lezen zitten we volgens mij allemaal in het zelfde schuitje... ( nl.) we wachten allemaal op ons wondertje.
De afgelopen 2 keer kreeg ik lichamelijk steeds meer het gevoel zwanger te mogen zijn maar helaas was het iedere keer niet raak.
Natuurlijk ben ik ook bezig net als jullie de bedenken hoe zullen wij zijn als ouders, op wie zal het gaan lijken, wat voor kinderkamer vindt ik leuk, welke naam, blijven we werken en hoe doen we het met kinderopvang, etc, etc.
Mensen om ons heen worden zomaar spontaan zwanger nadat ze zijn gestopt met de pil en dat is voor mij vaak een bittere pil.
Vooral de bijbehorende goede bedoelde vraag : En ... willen jullie geen kinderen.
Ze moeten eens weten hoe graag ik ze wil. Phffff, ik hoop dat het snel raak zal zijn.
We klussen nog even een paar maandjes door en dan gaan we toch maar eens bij een arts op bezoek. Kijken of hij/zij ons kan helpen. Maar ja, wanneer ga je daar heen ??
Groetjes Miranda
Hoi Miranda!
ik wens jou ook heel erg veel succes, en hoop dat je heel snel zwanger bent..
en als het niet wil, misschien eerst ovulatietesten proberen voor je meteen naar een arts gaat, of heb je die al gebruikt?
Liefs
wachtenopwander schreef:hoi,
Groetjes Miranda
Jinna schreef:net me lanceertest gedaan.. 1 streepje helaas 😞 maarrr we kunnen natuurlijk wel aan de klus want wie weet morgen wel 😛 haha!
@ Mayel... ja je vriendje is zeker een lieverd! en ik zou idd niet je kids naar je schoonouders brengen whaha! vreselijk!!
xx
Jinna schreef:mayella schreef:
Ook ik geef echt niet graag mn kind af willen geven bij ze.. pfff mn vriend is een lieverd, maar hoe hij opgevoed is.. Nouw niet voor mijn kids 😃 maare denk dat ik in t weekend maar is wat stappen ga zetten die kant op.. Zo voelt het ook niet prettig.. pff denk er weer ff teveel over na momenteel..
jaaa?? ga je dat doen.. denk dat ik dat wel goed van je vind!
iig heb jij dan de stap gezet..
xx
riannetje schreef:Hoi,hoi
Ik heb gister een ovu test gedaan en had 2 strepen. nou heb ik vandaag weer getest en had nu maar 1 streep alleen op het test venster.
Betekend dit dan dat mijn jump al is geweest??
Ik snap er niks meer van!!
leonec schreef:Nou mensen ik heb weer een test gedaan !!
Het streepje was sneller zichtbaar en is wat duidelijker..
Dus ik ben weer ZWANGER !!!!!!!!!!!!!!!!!!
(2 maal in de eerste ronde zwanger...)
Sophie31 schreef:Dag Kleinepukkie,
De reden waarom ik deze maand ben begonnen met de "lanceertesten(!)": ik ben al meer dan een jaar gestop met de pil en heb tot op de dag van vandaag altijd een andere cyclus. Omdat ik, net als jullie allemaal, zo graag zwanger zou willen worden maar dus niet weet wanneer ik mijn vruchtbare dagen heb leek het mij wel handig om het middels zo'n test uit te vogelen! Aangezien je maar enkele dagen per maand zwanger kunt worden is het erg zonde om dat moment in de maand te missen!
Dus vandaar...
Maar ik kan ook heel goed begrijpen als je zelf daar nog niet aan wilt hoor! Ik ben al 31, wordt over een paar maanden 32 dus voel mijn biologische klok al aardig tikken! En dan wil ik dus geen enkele maand "ongebruikt" voorbij laten gaan!
Veel succes!
Liefs, Sophie!
xxxangelique schreef:@leonic van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan meid!!
@riannetje ik heb deze maand ook helemaal niets gevoeld van m'n ei terwijl ik het vorige maand echt wel heb gevoeld.Of je medicatie er iets mee te maken zou kunnen hebben weet ik echt niet.
o'ja weet je wat zo toevallig is?? ik ben ook 28 en m'n vriend is ook 31 en wij zijn ook 5 jaar samen haha. In welke ronde zitten jullie nu?
anna123 schreef:Hey riannetje, zie je dat je je vruchtbare dag hebt.. KLUSSEN !!! hihi
x
riannetje schreef:anna123 schreef:Hey riannetje, zie je dat je je vruchtbare dag hebt.. KLUSSEN !!! hihi
x
Ja dat dacht ik ook!! Maar ik heb din, woe en don ovu testen gebruikt en din had ik 1 streep, woe 2 strepen en gister weer 1 streep. Dus ben nu even in de war want volgens mijn berekening heb ik inderdaad vandaag de jump. Maar volgens de test van de week dus al :?
Rainbow schreef:Hallo,
Ik ben 27 en wij zijn nu anderhalf jaar verder!! We zijn na een jaar naar de huisarts gegaan en daar werden we meteen doorgestuurd naar de Gyn vanwege mijn verleden met een buikwandinfectie. ( oorzaak verklevingen) We zitten in de molen en zijn nu beide onderzocht. Mijn man's zaad is niet snel genoeg bleek..... Ik heb een hele normale cyclus, maar heb over 2 weken een hscgonderzoek om te kijken of er verklevingen zijn. Wanneer deze er niet zijn of makkelijk verholpen kunnen worden dan beginnen we per direct met insemineren. Wanneer de verklevingen heftig zijn zullen we over andere methodes moeten gaan nadenken....
Ondanks alles blijf ik positief en hoop ik dat 2009 ons jaar word!!
Ook voor jullie allen wens ik een mooi en vruchtbaar jaar!!
Janbre schreef:@ Leonec, van harte met de positieve test, zal voor je duimen dat het deze keer helemaal super verloopt!
@ Rianne ik zou ervan uitgaan dat de test je eisprong echt heeft aangegeven.
@ Sophia, zie je wel dat die test echt wel een donkerdere streep gaat aangeven.
Zo en dan nu hier een update. Ben op de huishoudbeurs geweest en heb heerlijk geshopt! Tassen vol heb ik mee naar huis genomen. Heb ook nog stiekem met een smoesje voor m'n mams wat boeken van prenatal en oei ik groei mee naar huis kunnen nemen. Had graag wat meer willen nemen maar dan had ik echt de negen maanden beurs op gemoeten, en deze boeken lagen op een tafeltje vermoedelijk door iemand achter gelaten die ze te zwaar vondt. Heb gezegd dat ze voor een collega waren. Maar heb mezelf vandaag voor het eerst verdrietig en jaloers gevoeld bij de aanblik van al die kinderwagens en vooral al die dikke buiken.
Verder ben ik bijna ongi af, en ga ik over een aantal dagen maar weer met de lanceer testen aan de slag. Ik wil gewoon dat het nou gaat lukken!!!!
mayella schreef:leonec schreef:Nou mensen ik heb weer een test gedaan !!
Super!!! Gefeliciteerd!!!!!
liefs mayella
Sophie31 schreef:Hoi Ladymopik,
Ik lees net nog even jouw berichtje over de banner...
Als je naar "mijn account" gaat en kiest voor "foruminstellingen" ga je naar "wijzig weergave instellingen". Ik heb daarbij alles op "ja" gezet en sindsdien staat mijn banner dus onder aan mijn berichtjes!
Onderaan de ruimte waar je je berichtjes kunt typen moet er ook een vinkje staan bij "Voeg mijn onderschrift toe". (de rest staat bij mij niet aangevinkt)
Ik heb die van mij gekopieerd op "zwangerschapspagina.nl" en geplakt in de ruimte waar je berichtjes kunt typen.
Als je al deze stappen hebt doorlopen en op "bevestig" drukt, zou je banner voortaan onderaan al je berichtjes moeten komen en veranderd ie elke dag automatisch mee!
Ik hoop dat het je gaat lukken want het is handig om zo even snel te kunnen kijken hoe ver je in je cyclus zit! Ik zal het mee in de gaten houden en als het niet lukt, laat het dan maar even weten!
X Sophie!
leonec schreef:Voel me opzich goed. maar ben ook wel een beetje bang hoor...
Had een beetje bruinige afscheiding..nou las ik dat het vaak voorkomt maar ben toch een beetje bang...
Liefs
leonec schreef:Ik heb nog niet gebeld wil eerst dinsdag weer een test doen als ie dan vet-positief is wil ik die week erop bellen (als het goed gaat ben ik dan 5 weken)
Ik bel dan naar de gynacoloog denk dat ie mij met 6/7 weken laat komen..
Liefs
leonec schreef:Voel me opzich goed. maar ben ook wel een beetje bang hoor...
Had een beetje bruinige afscheiding..nou las ik dat het vaak voorkomt maar ben toch een beetje bang...
Liefs
Sophie31 schreef:
Heb trouwens ook weer iets vreemds... :shock:
Afgelopen donderdag teste ik met mn lanceertest vet positief. Had ook al heel de dag vage buikpijn dus dat kon kloppen. Ik helemaal blij! Gisteren toch nog maar eens getest en toen was de streep alweer wat lichter. Gisteravond geklust dus ik helemaal happy!
Vandaag (een paar minuten geleden) weer getest in de hoop dat ik helemaal geen streep meer te zien zou krijgen omdat ik er dan vanuit ga dat ik mijn eisprong gehad zou hebben maar wat blijkt: de streep is weer dikker dat de controlestreep!
Weet iemand wat dat te betekenen heeft??? Heb geen buikpijn meer maar zou mijn ei dan toch nog steeds moeten komen? Gisteravond nog wel geklust dus wat dat betreft zitten we nog goed maar ik vind dit wel heel vreemd... Iemand toevallig ook hetzelfde meegemaakt?
Op de bijsluiter staat dat je in geval van twijfel over 6 uur de test nogmaals kan uitvoeren dus dat ga ik dan maar weer doen...
Waarom is zwanger worden zo ingewikkeld... 😢
X Sophie!
ladymopink schreef:hoi allemaal nog drie dagen dan weet ik het of ik zwanger bent of niet moet nog even wachten spanned hoor
ik heb heel erg rug pijn ik kan heel moeilijk zitten zal wel met mijn spieren te maken hebben ik denk dat ik verkeert geleggen heb van nacht
voor de rest voel ik nog niet zo veel alleen mijn borsten zijn opgezwollen en doen zeer maar zeg mij niet zoveel ik heb er ook last van als ik ongestelt moet worden dus blijft een twijfel geval hahahaha we zien het wel het duurt iedergeval niet meer zolang iedereen succes met zwanger worden groetjes ladymopink doei doei :D
leonec schreef:Hoi allemaal,
Hier een verdrietige ik..
Ik begin steeds meer bloed te verliezen..en ben bang dat het zwanger zijn van erg korte duur was..
Het is nog niet enorm veel maar denk niet dat het goed zit...bah wat baal ik zeg..waarom..
Laat over een paar dagen wel wat van me weten..wil even tot rust komen..
Liefs mij
Ik begin steeds meer bloed te verliezen..en ben bang dat het zwanger zijn van erg korte duur was..
Het is nog niet enorm veel maar denk niet dat het goed zit...bah wat baal ik zeg..waarom..
Liefs mij
Liefs mij
Sophie31 schreef:
Juud, ik heb ergens op internet gelezen dat het wel meer voorkomt dat de testlijn lichter blijft dan de controlelijn en dan een paar dagen later helemaal weg is. In dat geval zou er wel een eisprong zijn geweest alleen maakt het lichaam dan wat minder van dat hormoon aan waardoor de streep lichter blijft... Weet niet of je hier iets aan hebt?
X Sophie
Liefs mij
Jinna schreef:leonec schreef:Hoi allemaal,
Liefs mij
hey meid!
niet de hoop opgeven hoor! dit hoor je veel vaker bij andere vrouwen.. het komt vast helemaal goed!
we duimen met zn alle voor jou en je kindje!
liefs!