rheetjeOud lidBerichten: 405Lid sinds: 1 januari 2005
Leonec, heb het eelt op mijn duimen staan maare ik blijf duimen!! 😉
anna123 schreef:@ Jinna, hey was jij dat nou die met die ovu testen aan de gang moest terwijl je moest werken?
x
@ladymopink spannend voor je.En wat goed dat je nog een aantal dagen wacht. Ik heb maandag een test gedaan maar die was negatief. Ik hoop dat ik nu ook tot vrijdag of zaterdag kan wachten. De vorige x was mijn cyclus 26 dagen en door het verwijderen van het spiraaltje kan het best nog schommelen.
Bij mij is er ook nog helemaal niets van 😈 😈 te bekennen.
Lithaatje schreef:ik heb een vreemd gevoel in mn buik vandaag. Denk toch wel weer dat de ongi komt eind volgende week :roll:
Tara28 schreef:Lithaatje schreef:ik heb een vreemd gevoel in mn buik vandaag. Denk toch wel weer dat de ongi komt eind volgende week :roll:
Maar eind volgende week is nog een eind weg. Kan me niet voorstellen dat je nu al klachten van een naderende ongi hebt. Lijkt me erg vroeg hoor. Kan het niet van iets anders zijn? (innestelen, zou leuk zijn 😉
Ik had gisteren wat last van weeig gevoel in mijn onderbuik en vandaag kwam de :twisted: 😈 om de hoek kijken. Jammer maar helaas. Mijn lijf houdt me in ieder geval totaal niet voor de gek, want had het wel verwacht.
Op naar ronde 3 dus!
Liefs,
Tara
bianca_vries schreef:Heb ik weer. Is de lanceerstick positief is manlief 200 kilometer verderop! Gelukkig is hij donderdag terug en hoe moe hij ook is hij zal wel moeten klussen!!!!!
Tara28 schreef:Lithaatje schreef:ik heb een vreemd gevoel in mn buik vandaag. Denk toch wel weer dat de ongi komt eind volgende week :roll:
Maar eind volgende week is nog een eind weg. Kan me niet voorstellen dat je nu al klachten van een naderende ongi hebt. Lijkt me erg vroeg hoor. Kan het niet van iets anders zijn? (innestelen, zou leuk zijn 😉
Ik had gisteren wat last van weeig gevoel in mijn onderbuik en vandaag kwam de :twisted: 😈 om de hoek kijken. Jammer maar helaas. Mijn lijf houdt me in ieder geval totaal niet voor de gek, want had het wel verwacht.
Op naar ronde 3 dus!
Liefs,
Tara
juud schreef:bianca_vries schreef:Heb ik weer. Is de lanceerstick positief is manlief 200 kilometer verderop! Gelukkig is hij donderdag terug en hoe moe hij ook is hij zal wel moeten klussen!!!!!
He balen bianca, jouw mannetje zit toch in het leger, waar zit ie nu dan?
Liefs Juud
Marleen301 schreef:Hallo!
Ik ben in sept '08 gestopt met de pil en heb in okt een "normale" :twisted: gehad, daarna in nov een 2-daagse
ongi, die niet echt een ongi genoemd kon worden, en heb toen tot aan afgelopen zaterdag in afwachting gezeten
op m'n :twisted: (testen bleven namelijk ook negatief).
Het vreemde van de laatste :twisted: was dat het niet echt veel was maar wel tot aan gisteren bruin slijm (sorry
voor de details 😉 ) verloren heb. Ik heb verder eigenlijk ook nergens last van gehad (krampen, rugpijn of hoofdpijn).
Heeft iemand dit ook gehad sinds het stoppen van de pil?
Ik hoop dat mijn lichaam nu herstellende is zonder de hormomen van de pil en dat ik vanaf nu ook echt kan gaan
tellen want 3 maanden wachten zonder kans van slagen is echt geen pretje! 😃
Liefs Marleen
Bij mij gaf de zw test vanmorgen weer negatief aan dus ik ben niet zwanger. Laat dan de 😈 😈 maar komen want dan kan ik weer met een nieuwe cyclus beginnen......
@xxxangelique: ook ik was overtijd, 6 dagen en na drie negatieve testen kreeg ik toch ook nog ongi. Helaas.
Maarrrrrr.......dat wil niet zeggen dat dat ook bij jou het geval is. Kan inderdaad nog zijn, dat als je zwanger zou zijn,
dat je wat later positief test.
Ik heb laatst op een ander forum gelezen dat iemand pas na tien dagen overtijd positief testte.
Maar ik laat me door dat soort verhalen niet gek maken en ga er nu maar elke keer vanuit dat ongi komt, valt het
altijd mee als je positief test na je NOD. Wat uiteindelijk ook ons doel is toch?
Liefs Inge
ladymopink schreef:Inge1971 schreef:@xxxangelique: ook ik was overtijd, 6 dagen en na drie negatieve testen kreeg ik toch ook nog ongi. Helaas.
Maarrrrrr.......dat wil niet zeggen dat dat ook bij jou het geval is. Kan inderdaad nog zijn, dat als je zwanger zou zijn,
dat je wat later positief test.
Ik heb laatst op een ander forum gelezen dat iemand pas na tien dagen overtijd positief testte.
Maar ik laat me door dat soort verhalen niet gek maken en ga er nu maar elke keer vanuit dat ongi komt, valt het
altijd mee als je positief test na je NOD. Wat uiteindelijk ook ons doel is toch?
Liefs Inge
ja zekker dat is ons doel maar ik ben niet zwanger hoor ik heb vandaag mijn rode :twisted: gekregen dus moet op naar de volgende ronde hellaas maar ik duim voor je hou me op de hoogte ik moet ervan door hellaas ik moet naar mijn werk ik spreek je later nog wel even nauw succes en we blijven hopen groetjes en lieve groet ladymopink
Possie schreef:Heeej hallo klussers ... 😂
Enne voor degenen die nog een positieve test in handen hebben gekregen PROFICIAT en geniet er lekker van 😉
Hierbij toon ik even mijn grafiek van mijn Temp lijst ik kom er namelijk echt nog steeds niet uit:
Dag 1. Ma 16-02-´09. Temp: 36,4
Dag 2. Ma 17-02-´09. Temp: 36,4
Dag 3. Ma 18-02-´09. Temp: 36,6
Dag 4. Ma 19-02-´09. Temp: 36,3
Dag 5. Ma 20-02-´09. Temp: 36,5 (Op deze dag gestart met Clomid50mg)
Dag 6. Ma 21-02-´09. Temp: 36,6
Dag 7. Ma 22-02-´09. Temp: 36,6
Dag 8. Ma 23-02-´09. Temp: 36,3
Dag 9. Ma 24-02-´09. Temp: 36,3 (Laatste dag Clomid50mg, laten we hopen dat de Clomid zijn werkje goed zal doen)
Dag 10. Ma 25-02-´09. Temp: 36,3
Dag 11. Ma 26-02-´09. Temp: 36,0
Dag 12. Ma 27-02-´09. Temp: 36,5
Dag 13. Ma 28-02-´09. Temp: 36,7
Ik weet het echt soms even niet meer is dit nou echt normale temperaturen die ik heb ?? Ik dacht VRAAG het toch maar even hier aan jullie ?? Want ik kom er echt niet uit en ik snap er nog altijd niet veel van 😞 .
Voor de klussers onder ons die binnenkort hun NOD-dag krijgen wens ik heel veel succes en hopen dat de 😈 😈 weg blijft! En voor de klussers onder ons deze die binnenkort mogen testen. Wens ik ook veel succes!
Alvast bedankt voor jullie hulp ;)
mayella schreef:hoi Meiden,
Ook ik ben aardig rustig geweest afgelopen week.. Veel mee gemaakt.. Maare hier nog geen 😈 😈
Gisteren op verjaardag geweest, en heb ik t kleine neefje van mn vriend op de arm gehad.. Bijna 8 weken.. Vond t helemaal geweldig 😃 Zooooow lief.. hoop dat wij allemaal dat ook snel van ons zelf op de arm mogen hebben!!!
Liefs
Jinna schreef:mayella schreef:hoi Meiden,
Ook ik ben aardig rustig geweest afgelopen week.. Veel mee gemaakt.. Maare hier nog geen 😈 😈
Gisteren op verjaardag geweest, en heb ik t kleine neefje van mn vriend op de arm gehad.. Bijna 8 weken.. Vond t helemaal geweldig 😃 Zooooow lief.. hoop dat wij allemaal dat ook snel van ons zelf op de arm mogen hebben!!!
Liefs
aaahhh ja dan begint het echt te kriebelen he! had ik vorig jaar, aantal kraambezoekjes gepleegd, nou dan heb ik het niet meer haha!!
xxx
Marleen301 schreef:Haha, het is inderdaad rustig.
Maar we houden het er maar op dat iedereen druk doende is! 😉
Hier is het afwachten op een "normale" cyclus, hopelijk verloopt ie net zo als mijn banner het aangeeft.
Ik heb vandaag wel last gehad van echte krampen/steken in mijn onderbuik waar ik nooit eerder last van
heb gehad.
Een aankomende eisprong lijkt me ook wel erg vroeg zo net na m'n :twisted: toch?
@Bianca nog steeds geen :twisted: op bezoek gehad?
Marleen301 schreef:Rianne wat leuk! Gefeliciteerd!!
Was je overtijd of merkte je het aan je lichaam?
Geniet ervan!
Hoi dames,
Heb net de VK gebeld en moet 1 april komen voor de intake en de echo!! Spannend weer!!
riannetje schreef:Hoi dames,
Heb net de VK gebeld en moet 1 april komen voor de intake en de echo!! Spannend weer!!
rheetje schreef:riannetje schreef:Hoi dames,
dat is nog eens snel ;)
riannetje schreef:Dames: Ik heb rond half 6 een test gedaan en ik ben zwanger!! Er stond een wat vaag plusje maar lief heeft ook gekeken en hij staat er echt!!
Morgen nog effe een test doen met ochtend urine haha
riannetje schreef:Dames: Ik heb rond half 6 een test gedaan en ik ben zwanger!! Er stond een wat vaag plusje maar lief heeft ook gekeken en hij staat er echt!!
Morgen nog effe een test doen met ochtend urine haha
heyy riannetje!
van harte meid! echt super! geniet er samen lekker van..
liefs
Sophie31 schreef:Dag meiden!!!
Als eerste: Riannetje, Van harte Gefeliciteerd!!! Wat ontzettend mooi en goed nieuws!!! Geniet er lekker van, je hebt het verdiend!!!
Het is weer even geleden dat ik hier voorbij ben gekomen maar heb me bewust even rustig gehouden... Merkte namelijk aan mezelf dat ik er, vooral na die "lanceertesten" weer veel te veel mee bezig was terwijl ik mezelf juist had voorgenomen dat deze maand juist niet te doen! :oops:
Maarja, blijft natuurlijk erg moeilijk en ik denk dat juist jullie dat wel zullen begrijpen!
Ik zit hier weer in de spannende dagen! Vandaag precies 14 dagen geleden had ik een positieve "lanceertest" in mn handen dus als ik daar van uit ga zal ik morgen of overmorgen ongesteld moeten worden... De ene keer denk ik heel zelfverzekerd dat het deze keer raak is maar dan nog geen paar minuten later geloof ik er weer helemaal niet in... Zal dus blij zijn als het weekend weer voorbij is en ik hopelijk meer duidelijkheid heb!
Voor iedereen die net als ik ook in de spannende dagen zit; Ontzettend veel succes!!! Voor de rest heel veel plezier met klussen!!! Dat er voor ons allemaal maar heel snel mooie en gelukkige tijden aan mogen komen!!!
X Sophie!
Sophie31 schreef:Dag meiden!!!
Als eerste: Riannetje, Van harte Gefeliciteerd!!! Wat ontzettend mooi en goed nieuws!!! Geniet er lekker van, je hebt het verdiend!!!
Het is weer even geleden dat ik hier voorbij ben gekomen maar heb me bewust even rustig gehouden... Merkte namelijk aan mezelf dat ik er, vooral na die "lanceertesten" weer veel te veel mee bezig was terwijl ik mezelf juist had voorgenomen dat deze maand juist niet te doen! :oops:
Maarja, blijft natuurlijk erg moeilijk en ik denk dat juist jullie dat wel zullen begrijpen!
Ik zit hier weer in de spannende dagen! Vandaag precies 14 dagen geleden had ik een positieve "lanceertest" in mn handen dus als ik daar van uit ga zal ik morgen of overmorgen ongesteld moeten worden... De ene keer denk ik heel zelfverzekerd dat het deze keer raak is maar dan nog geen paar minuten later geloof ik er weer helemaal niet in... Zal dus blij zijn als het weekend weer voorbij is en ik hopelijk meer duidelijkheid heb!
Voor iedereen die net als ik ook in de spannende dagen zit; Ontzettend veel succes!!! Voor de rest heel veel plezier met klussen!!! Dat er voor ons allemaal maar heel snel mooie en gelukkige tijden aan mogen komen!!!
X Sophie!
Lithaatje schreef:nou das weer een paar dagen geleden dat ik ben geweest. Had het nogal druk..
Mn bloed was goed in het ziekenhuis en mn hormonenhuishouding ook. Vreemd he met PCOS?
ik heb gelijk weer bloedgeprikt voor progesteron en dat moet ik 21 dagen na mn volgende ongi weer doen.
Kijken of ik eisprong heb gehad dan.
En mn uitstrijkje was ook goed, pap 1 . Aleen bestaat pap 0 ook heb ik gehoord dus wat is pap 1 dan??
Weet iemand dat?
Zondag mn NOD!!
Sophie31 schreef:Hallo allemaal!
Hier nog steeds geen duiveltjes te bekennen... Dacht vanochtend echter wel dat het er aan zat te komen en loop echt honderd keer naar het toilet maar tot op heden nog niets! Had wat vage buikpijn maar ook die is nu helemaal weg... Blijft spannend! Heb voor mezelf besloten dat als ik morgen nog niet ongesteld ben, ik na mijn werk toch maar even snel een testje ga halen! Want stel je voor dat het deze maand wél raak is, zit ik al die dagen voor niets in spanning...
Juud, hoe is het bij jou? Ook nog geen duiveltjes??? Blijf voor je duimen hoor! Enne, die negatieve test wil nog helemaal niets zeggen hoor!
Riannetje, die droom hoeft helemaal niets te zeggen hoor! Kan ook nog een verwerking zijn van vorig jaar. Niet te veel aan die droom blijven denken en proberen volop te genieten van je zwangerschap!
Mayella, balen dat het voor jou deze maand niet zo mocht zijn... Vol goede moed op naar de volgende ronde hoor!
Lithaatje, begrijp ik nou goed dat jouw NOD ook dit weekend is? Dan zitten we dus met zn drieen in de zéér spannende dagen!!! Ook voor jou ga ik dus heel hard duimen!!! Hou ons op de hoogte hè!
Inge1971, druk met klussen! Veel plezier! Van het cervixslijm wordt ik ook nooit veel wijzer maar als het goed is moet je toch echt op de ovulatietesten kunnen vertrouwen hoor! Spannend!!!
Voor iedereen alvast een heel fijn weekend en veel plezier en succes!!!
X Sophie!