Hahahaa Marieke.... 😃 😃 😃
niet zo ongeduldig joh... het komt wel, echt!!
gewoon doortesten.
Succes hoor
hoop1970Oud lidBerichten: 4.737Lid sinds: 15 mei 2008
KC schreef:ze zijn allemaal even donker als de controlestreep
testen zijn van babyboomshop...
KC schreef:ze zijn allemaal even donker als de controlestreep
hoop1970 schreef:als je wel een cyclus hebt van 28 dagen, maar een latere eisprong kan het zijn dat je luteale fase te kort is... dat kan ook een reden zijn waarom zwanger worden niet lukt...
maar wederom dan heb je nu dmv ovulatietesten wel het bewijs geleverd en kan je arts/gyn hier verder mee...
testen gewoon bewaren en de datum erop schrijven, kun je ze meenemen...
nogmaals succes!
leonec schreef:Luteale fase insufficiëntie (LI)
De tweede helft van de cyclus wordt de luteale fase genoemd. De luteale fase is de tijd tussen de eisprong en het begin van de volgende menstruatie.
juud schreef:Hey anna wat goed zeg, ga er maar vanuit dat je cyclus dan langer duurt dan 28 dagen. Weet natuurlijk niet waar je mee rekende maar als ik je banner zo zie ging je er van uit dat je ei al geweest was. Als je nu positief test heb je morgen of overmorgen waarschijnlijk je ei. Als je daar dan 14 dagen bij op telt voor je NOD moet het aardig kloppen. Ik zeg het maar even voordat je al heel lang van tevoren zit te zenuwen of je ongi wel of niet komt...
Heel veel succes met klussen!!!
Liefs Juud
juud schreef:haha ja nou daarom zei ik het ook, dan heb je al helemaal hoop een paar dagen en dan komt de ongi alsnog, weet zo goed hoe kut dat voelt... Maar het is de eerste ronde, dus je weet je cyclus ook nog niet echt... Of was je al langer gestopt met de pil? Als je net gestopt bent kan je cyclus ook nog wel wat verschillen hoor de komende tijd...
X juud
anna123 schreef:Op dag 17 eindelijk een positieve ovu. test! dacht al dat ik geen eisprong had ofzo!
BEN ZOOOOOO BLIJ !!!!! Vanavond aan de klus!
xx
juud schreef:he anna, was je steeds regelmatig of erg verschillend? kan ok zijn dat je eerst regelmatig was door de hormonen die nog in je lichaam zaten en dat ze er nu uit zijn...
Lekker aan de klus geweest vandaag? hihi ;)
juud schreef:Haha ja ik verbeeld me elke keer dat ik van alles voel, dus je lichaam kan je o0k behoorlijk voor de gek houden. Vorige maand was ik zelfs een keer zo misseli'jk 's ochtends dat ik heb overgegeven, toen wist ik zeker dat ik zwanger was. Nou ja dan is het wel even weer een klap als het niet zo is. Dus ik probeer er nu van te leren en niet op zoek te gaan naar symptonen... Er zijn testen die al 6 dagen voor je NOD kunnen, maar ik ga echt proberen te wachten tot een dag na mn NOD. Weet jij al wanneer je gaat testen?
Liefs Juud
juud schreef:hihi heb ik vorige keer ook gedaan... Maar ja was niet zwanger dus weet nog niet of het werkt haha...
N-B schreef:we hebben donderdag avond en zaterdagmorgen geklust dus dat moet goed zijn hoop ik!
lin1984 schreef:spannend he?? Ik wil eigenlijk vanalles voelen, maar ook eigenlijk niet, omdat het ook schijn kan zijn!! Ohh.. wat duurt wachten toch lang!! Heb eigenlijk maandag mijn nod...
Leonec: Jeetje een heel vaag lijntje!! Is een positief teken!!! was dat 6 dagen voorje NOD? Heb je ook ergends last van? En welke ronde zit je?
groetjes
lisa200 schreef:Ik wil denk ik ook maar ovulatietesten gaan gebruiken want helaas weer 😈
Het is alleen vrij prijzig. Hoe weet je wanneer je moet beginnen met die testen?
lin1984 schreef:Hoi Jinna,
op welke dag van je cyclus zit je? en hoeveel dagen is je cyclus meestal?
Succes!!
en.. en.. leonac???
nina007 schreef:hallo dames ik ben hier nieuw maar ik kom vaak op deze site om mee te lezen en en hoopte om goeie tips te vinden om zwanger te worden.... en zie vandaag ben ik zwanger het is mij gelukt na 7 a 8 jaar
en ik wil t met jullie delen wat mij geholpen heeft
Reclame verwijderd door beheerder