Jeetje Lin, wat heftig allemaal! Je vraagt vanaf wanneer je naar de huisarts mag maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Ik persoonlijk had al lang de huisarts gebeld!
Sterkte!
lisa200Oud lidBerichten: 452Lid sinds: 1 januari 2005
Angela81 schreef:Dank je wel!!,maar vind het wel raar, want gister was het een vaag licht streepje, en nu opeens zoveel donkerder, hij is nog wel iets smaller als de controle streep.. Sorry met al die vragen en twijfel , maar dit is de eerste keer dat ik ovutesten gebruik...
hoop1970 schreef:Angela81 schreef:Dank je wel!!,maar vind het wel raar, want gister was het een vaag licht streepje, en nu opeens zoveel donkerder, hij is nog wel iets smaller als de controle streep.. Sorry met al die vragen en twijfel , maar dit is de eerste keer dat ik ovutesten gebruik...
Kan hoor, smaller maakt niet uit, het gaat om de kleur.
Wel doortesten om te kijken of de piek eraf gaat; na de piek komt je ei zoals ik eerder zei.
Hoe was je test vandaag?
Succes en veel plezier met klussen
hoop1970 schreef:Nou Melissa, dan maar aan de klus he 😃 dan komt je ei vandaag of morgen.
Het kan zijn als je zwanger bent dat het hcg reageert ook op de ovu testen, maar dan wel pas als het in een behoorlijke hoeveelheid in je urine zit (nu dus sowieso nog niet).
hoop1970 schreef:je eisprong volgt de 24 tot 48 uur na je lh piek.
Bij ovulatie testen wordt deze piek opgespoord (dan is je test postief), dus als je gister positief en vandaag negatief hebt getest weet je dat je ei waarschijnlijk de komende 24-48 uur komt.
juud schreef:Melissa succes met klussen!!!
carola76 schreef:Hoi Sterretje
Zag dat mijn bericht was verwijderd. Misschien omdat ik geen matcare gebruik? Er zijn ook zoveel verschillende testen en je moet een keuze maken he 😂
Verwacht een dezer dagen te testen binnen en dan laat ik wel weten hoe ze eruit zien.
En dan over een paar dagen hoe ze bevallen.
Groetjes Carola
hoop1970 schreef:staat bij mij niets van in de gebruiksaanwijzing hoor...
dus gewoon lekker plassen als je moet :D
lisa200 schreef:10 dagen voor ze ongesteld wordt?? Ik dacht dat het altijd 14 dagen voordat je ongesteld wordt is :?:
Als 10 dagen ook kan heb ik dus altijd verkeerd geklust :shock:
lin1984 schreef:Heeejjj ...
Misschien een domme vraag maar : wat is chlomid?
En de test kun je toch na een bepaalde tijd niet meer aflezen? dacht ik??
Anderw wel een goed idee...
groetjes lin