Regenboog! Ook van mijn kant geschrokken.. poeh hey.. wat een zwangerschap dan zeg.. en ik maar klagen 😞 Wel fijn dat het goed gaat met je kindje.. maar t zou fijn zijn als t met de mama ook goed gaat natuurlijk..
Mijn buik is nu in 1 week ook weer ontzettend gegroeid! Mijn navel is nu zelfs aan het rekken (heb normaal een vrij diepe navel, nu is ie zichtbaar) dus moet bijna mn piercing uit doen.. Ach ja.. geen probleem hoor..
VJ, dit is wat ik er over las.. dit stond in een mail van baby op komst van 17 weken.. misschien ken je t al hoor, maar dan snap je mijn "beweegredenen" 😉
17 Weken zwanger
Wist je dat je baby nu al kan 'horen en zien' wat zich rond jou afspeelt? Zijn binnenoor is al klaar. Daardoor kan hij af en toe flink schrikken van harde geluiden en doe je hem geen lol door naar een hardrockconcert te gaan. Wat hij wel heel fijn vindt is iedere dag hetzelfde liedje of rustgevend muziekje horen. En daar heb je straks na de geboorte ook plezier van. Lees er meer over op
http://www.babyinfo.nl.
Vanochtend werd ik wakker en moest ik ineens weer overgeven! Niet dat er dan wat uit komt, maar moet dan onder het kokken door wat glazen water erin gooien die er rechtstreeks weer uit komen, totdat het overgeven stopt.. heel vreemd, 1 week nergens last van gehad, en nu dus ineens weer.. misschien ben ik een van de "gelukkigen" die 9 maanden lang afentoe sochtends meot spugen haha.. jeeeej..
Nou meiden, tot snel weer!
Liefs xxx