riannetjeOud lidBerichten: 3.294Lid sinds: 4 februari 2009
Gefeliciteerd VJ!!!
Mili schreef:VJ, gefeliciteerd! Ben erg benieuwd naar de naam!
xxx
snippie schreef:we zitten in de male molen en mans zaad is helaas zo slecht dat het wss icsi wordt!!!
inmiddels in ronde 20 dus:(!maar ach we zien het allemaal wel.
ze kunnen tegen woordig al zoveel!!!
maar we gaan eerst even verhuizen 29okt:D! dan zien wss een maandje aan de pil en dan hormonen spijten.
liefs
Jenta87 schreef:@mama1988, ik begrijp hieruit dat jullie geen voorbehoedsmiddelen gebruiken?
mama1988 schreef:Jenta87 schreef:@mama1988, ik begrijp hieruit dat jullie geen voorbehoedsmiddelen gebruiken?
dat begrijp je goed ;)
Jenta87 schreef:mama1988 schreef:Jenta87 schreef:@mama1988, ik begrijp hieruit dat jullie geen voorbehoedsmiddelen gebruiken?
dat begrijp je goed ;)
Wauw! Dat vind ik best bijzonder! Denk niet dat er veel koppels zijn die na een tweeling zo goed de smaak te pakken hebben, haha! Leuk hoor 😊 Ben je niet bang dat een 2e snel opvolgende zwangerschap een enorme aanslag op je lijf zal zijn?
riannetje schreef:ik vind dat ook wel knap hoor om zonder voorbehoedsmiddel te vrijen. Ik ga na de bevalling weer aan de pil. Hebben jullie er bewust voor gekozen om zonder te vrijen of is dit vanwege geloof? ( ik heb een kennis en mag niet vrijen met condoom of iets dergelijks vanwege geloof)
riannetje schreef:O zo!! Ik vind het condoom niks haha. Maar kan me voorstellen dat je als je een eigen zaak wilt beginnen het erg druk is!! En je moet gewoon doen wat jij/ jullie willen! En idd misschien duurt het nog effe voordat het weer lukt..
Heftig zeg zoveel miskramen. Ik heb er 1 gehad en dat hakte er al in.