epat schreef:epat schreef:@mama1988
Was het de bedoeling dat je zo snel (waarschijnlijk) weer zwanger zou raken? Bedoel daar niets mee hoor, gewoon nieuwsgierig naar. Neem hierbij aan dat augustus bevallen in je onderschrift betekent dit jaar augustus?
Oh ja, dat zie ik aan je banner natuurlijk dat het echt dit jaar was ;)
ja dit jaar mijn dochters zijn nu 2 maanden, nee het was niet de bedoeling. We deden het weer voor het eerst na de bevalling nooit meer aangedacht en voordat ik er aan dacht was het al te laat. Mocht ik nu zwanger zijn denk bija 98% dan houden we het gewoon, elk kindje is welkom. Als het mee zit komt vandaag mijn zwangerschapstest binnen.
heb er eentje besteld matcare ultra (kun je 6 dgn van ten voren al testen) morgen zou ik ongi moeten worden dus deze ultra test moet zeker wel aangeven of ik wel of niet zwanger ben. Ik weet bijna wel zekker alles is het zelfde als bij de meissjes en bij ster* we zullen zien wordt wel heeel spannend kan ik zeggen..
jullie horen het vandaag of morgen...
@vj hoe is het met je, best spannend he! Ik heb nooit echt getelt toen ik weeen kreeg lag ik al in het ziekenhuis aan de ctg scan die registreerde alles voor mij en daar kwamen de zusters steeds naar kijken Manlief was wel steeds bezig met zijn kolkkie maar ik zelf niet was alleen maar bezig om ze weg te puffen.. de voorweeen voelde bij mij netzoals al mijn miskraam van ster* het ziin weeen maar de echte weeen merk je wel hoor als het begint!
Succes meid ik duim voor je..