Dientje1 schreef:Hier ben ik weer even.
Vj nog steeds niets zie ik spannend hoor. Hoop voor je dat het snel gaat gebeuren. En dat je niet lang meer hoeft te wachten op de kleine meid.
Heb de afgelopen week niet veel tijd gehad af en toe wel even gekeken. Maar de kleine man hield me bezig.
Ik geef dus borstvoeding. De eerste week tot ander halve week ging het prima. Nu is het een grote ramp. Gister heb ik mijn moeder huilend opgebeld. Het ging echt niet meer zo. Tristen kwam overdag konstant. Net gevoed en een half uur later was hij er weer en slapen ho maar. Heb ook gekolft om te zien wat er uit kwam. Het was heel weinig en heel waterig.
Op advies van mijn moeder ga ik nu over op flesvoeding. Gister avond zijn we ermee begonnen en jawel hoor het kereltje was supper tevreden en heeft vannacht doorgeslapen. Nu ben ik ook weer wat uitgerust. Als je in een week tijd zo weinig slaap krijgt is niet goed. Voel me nu alweer een stuk beter en tot nu toe komt Tristen netjes weer om de 3 uren. Kan nu weer echt genieten en hoef me nu geen zorgen te maken of hij wel genoeg krijgt. Weet nu zeker dat hij genoeg krijgt.
Het belangrijkste heeft hij in ieder geval van mij gehad. Zeg het pas tegen het cb als ik er heen moet. Heb op dit moment weinig zin in verwijten. Ze hebben bij mij 5 jaar geleden 1,5 kilo borst weggehaald (verkleind) dus ben allang blij dat ik Tristen dat beetje goede melk wat ik had heb kunnen geven. Hij slaapt nu weer heerlijk mijn kleine pop.
Nou weer even van mij afgezeurd. Voor de rest gaat het goed met me. Heb verder nergens last van. Was alleen wat oververmoeid. Maar dat gaat nu vast ook weer goed komen.
Ik hoop dat jullie allemaal lekker genieten van kleintjes. En Vj jij bent ook snel aan de beurt.
Liefs Dientje
goeie keus geweest meid van je.. als het niet gaat houd het idd op.
ook jij heb je rust nodig en vergeet niet nog herstellend van de bevalling.
je hebt je ukkie nog de fles mogen geven..
maar die wilde gewoon de fles..
zelf vind ik dit prettiger om het te doen dan zie je wat ze binnen krijgen..
en ze worden er net zo groot mee hoor meid.
me oudste ventje is 14 en langer als mij jef is rond de 170 en jawel schoenmaat 48
ook mijn meidje is 7 ook lang maar een normaal schoenmaatje hahha
en hebben vanaf dag 1 fles gehad.
volg altijd jou gevoel en die van je manneke komt allemaal goed meid..