finaly87Oud lidBerichten: 9.169Lid sinds: 5 oktober 2008
herkent iemand van jullie flink pijnlijke steken in je buik?? k heb er echt last van.. best eng.. 😞
finaly87 schreef:herkent iemand van jullie flink pijnlijke steken in je buik?? k heb er echt last van.. best eng.. :(
finaly87 schreef:herkent iemand van jullie flink pijnlijke steken in je buik?? k heb er echt last van.. best eng.. :(
mevrouw bril schreef:@ Mama, wat een leuke foto! Een erg origineel standpunt om een foto te maken en ik vind het best mee vallen hoe groot je 'toeter is; het is gewoon een erg mooie zwangere buik (maar dat had ik je al eens eerder gezegd).
Echt geweldig om te zien!
mama1988 schreef:
]
Nog even over wiegjes, gisteravond zat ik op internet rond te snuffelen en zag een advertentie staan van om het hoekje?! die verkoopt mozes mandjes met standaard. Dat zijn kleine wiegjes die zouden wij WEL kwijt kunnen op de slaapkamer. nu zitten wij dus te denken zouden we nu 2 van die mandjes op standaars kopen? 1 maandje de goedkopste kost 100 euro en de standaad 40 euro dus reken maar uit...
ymmas schreef:hej mama
bij ons op de kamer zou een bedje ook niet passen en nu zad ik dus na jou mozus mandje te kijken en dacht ooh die heb ik nog op zolder staan haha een familie stuk.
dus ik denk ook dat ik deze ga gebruiken ff goed wassen en klaar.
ik weet niet waar ik vandaag last van heb ma ben zo moe waar van geen idee kan de hele tijd wel slapen.
nou ja ik ga ff een broodje eten.
rustig aan iedereen!!!
liefs
karinmonster schreef:Lastige overwegingen voor jou mama...want het is zo afhankelijk van hoe vroeg de kleintjes komen...hoe groot zullen ze nou zijn!? Als je het gevoel hebt dat je, doordat de baby's bij jou slapen, meer gerust zal zijn, dan zou ik de investering toch doen.
De mozesmandjes zijn erg leuk! Mijn dochter heeft hier ook in gelegen tot ongeveer 3 maanden. We hadden toen ook weinig ruimte in de kamer.
Nu hebben we deze: nu nog met kat erin...ik vergeet telkens ballonen te halen om het af te leren!
http://picasaweb.google.nl/stichtingfac ... directlink
Ledikant hebben we dus nog niet opgezet...doen we pas als het nodig is...in deze wieg kan de kleine in totdat hij zelfstandig kan draaien...
Succes met de overwegingen!
Karin
Regenboog schreef:[Hoe hebben jullie vaderdag overleeft?!
Ik had een leuk papa in spe kado geregelt is het niet binnen gekomen, woensdag komt het ps binnen oh wat baalde ik. Maar goed beter zo dan dat het helemaal niet komt (had een foto van de fotoshoot op canvas laten bestellen) Wij hebben gister uit geslapen, nu kan het nog 😉 daarna niet veel gedaan en s middags hadden we verjaardag op vaderdag ja je leest het goed, niemand was het er mee eens Maar dat is ook gezegt tegen haar. En volgend jaar vlucht ik lekker naar mijn ouders geen verplichtingen geen kado's gewoon een dag bij mijn ouders door brengen! Ben zo blij die makkelijk zijn!!!!..
Regenboog schreef:Knap dat je het niet gezegd hebt, ik zou dat niet voor me me kunnen houden haha! (zeker niet als het er die dag niet is als ik dat wel gehoopt had)
Regenboog schreef:Maar ze heeft het al wel opgestuurd? of niet..?
(omdat jij wel al die 7,20 hebt betaald)
mama1988 schreef:Regenboog schreef:Maar ze heeft het al wel opgestuurd? of niet..?
(omdat jij wel al die 7,20 hebt betaald)
ze heeft het al op gestuurd zaterdag en vanmorgen stuurde ze een mail!
dom hea
Janneke schreef:ik heb er ook zo eentje, via marktplaats, scheelt hoop centjes en heb voor paar euro nieuw matrasje gekocht, wel zo fris!
Janneke schreef:ik heb het wiegje mee genomen naar babydump en daar hebben ze matrasje gepakt voor me , ik heb ook geen kap maar is niet echt nodig hoor
Janneke schreef:uhhh, het is http://www.villa-vrolijk.nl en dan het merk koeka is heel leuk, vind ik althans ;)
Regenboog schreef:die site ben ik wel eens geweest, leuke dingen idd!
alleen een deken van 1 meter bij 72 cm .. en dan best dik, past toch niet in zo'n mandje?
ik zie bijvoorbeeld bij de hema eentje van 1 meter bij 50 cm.. niet dat het veel scheelt..
maar wordt het dan niet geprop?
Janneke schreef:ik heb hem al opgemaakt klaar staan en het is wat aan de ruime kant maar niet te groot vind ik hoor, staat erg mooi al zeg ik het zelf ;)
Regenboog schreef:Leuk mama!!!!!!!
haha, je hebt een hoop stof doen opwaaien.. er gaan al bijna 3 hele pagina's over de wiegjes :D
mama1988 schreef:Regenboog schreef:Leuk mama!!!!!!!
haha, je hebt een hoop stof doen opwaaien.. er gaan al bijna 3 hele pagina's over de wiegjes :D
ja ik las het 😉
maar speciale wieg dekens en lakens kun je toch ook bij de hema of prenatal kopen? of is er voor zo'n mandjes speciaale maten?
Regenboog schreef:Karinmonster; thanx voor dat je dat zeu over indalen! Nu ik erover nadenk, ben ik wel wat meer nuchter hoor. En idd; fijn dat ze groter is! (alhoewel.. als ik dan 40 weken haal hoop ik niet dat ze mega groot is hihi)
finaly: dus je borst lekt? hopen dat het alleen 's nachts gebeurt en niet als je opeens voor iemand staat.
Zo van: Hoi, ik ben finaly .. en oh, oeps, mijn borst lekt 😂
ben benieuwd hoe het bij mama gaat
x
french schreef:Spring even in hier;
Regenboog lees je vervelende berichtje van je zus. Ik zou niet tot morgen wachten zeg als ik haar was !
Een kennis van ons is in dec. bevallen van een dochterje na een zwangerschap van 26 wkn en 3dgn.
Dus ze kunnen haar echt wel helpen in het ziekenhuis.
De grens is juist 26 weken in sommige ziekenhuis. Zij is bevallen in het Sophia Ziekenhuis in Zwolle.
Daar heb je een special afdeling voor vroeggeboortes.
Kindje van die kennis is overgens een meisje en is net sinds een maand of 2 thuis.
Ze woog bij de geboorte maar 890gram, maar heeft het wel gehaald !
Sterkte ermee !
Regenboog schreef:french schreef:Spring even in hier;
Regenboog lees je vervelende berichtje van je zus. Ik zou niet tot morgen wachten zeg als ik haar was !
Een kennis van ons is in dec. bevallen van een dochterje na een zwangerschap van 26 wkn en 3dgn.
Dus ze kunnen haar echt wel helpen in het ziekenhuis.
De grens is juist 26 weken in sommige ziekenhuis. Zij is bevallen in het Sophia Ziekenhuis in Zwolle.
Daar heb je een special afdeling voor vroeggeboortes.
Kindje van die kennis is overgens een meisje en is net sinds een maand of 2 thuis.
Ze woog bij de geboorte maar 890gram, maar heeft het wel gehaald !
Sterkte ermee !
Ze is van de eerste bevallen in het Sophia.. en was nu juist onder behandeling in een ander ZH..
maar misschien dat ze het toch moet proberen in Zwolle dan..
Ze belt me zo weer, dus zal eens kijken hoe het ervoor staat..
thanx voor alle reacties
x
mama1988 schreef:
Met week 25 woog kindje rechts 890 gram en nu met 27 weken woog die 1200 gram!
linkerkindje woog met 25 weken 743 gram en nu met 27 weken woog die 1040 gram!
nu gaat deze mama even een tukkie doen ik ben kapot.