Hey meiden,
Wat een opluchting zeg die koudere lucht! Voel me iets meer mens!
Gisteren moest ik WEER naar de tandarts...mijn kies blijft onsteken...de 4e keer in een maand tijd dat ie openmoest om schoongemaakt te worden...gisteren was het helemaal akelig...een grote pusbult eronder die opengesneden moest worden!! Nu mag ik morgen WEER terug om alles weer dicht te maken... 😢
Vandaag controle gehad met precies 32 weken! Alles zag er erg goed uit...ze vond mijn buik niet extreem groot..het was zelfs precies goed...ik hou wel heel veel vocht vast maar bloeddruk was goed en bloed ook. Ik heb van haar wel een brief gekregen voor mijn tandarts dat ik best een antibiotica kuur kan krijgen voor de kies want dit is niet meer normaal. Voor de rest heb ik pas over 3 weken weer een afspraak. Ik ben overigens al 17 kilos aangekomen!!! 😮 😮
Ook een afspraak gehad met de verpleegkundige afdeling in het ziekenhuis waarbij ze de eerste stappen voordat je naar het ziekenhuis komt en opname enzo bespraken met mij. Toen ging het echt kriebelen!!!!
Net het vluchttasje lijstje van Regenboog nog overgenomen! Ga er maar mee eens aan de slag! En toen ben ik ook lijstjes gaan maken voor alles wat ik nog wil doen de komende weken!
Maar serieus...ik kan niet wachten totdat mijn schatje geboren wordt! Hij is de afgelopen dagen erg nadrukkelijk aanwezig (Lees: de HELE dag en de HELE nacht bezig) waardoor ik vreselijk veel last heb van maagzuur. Ik neem Gaviscon..geeft tijdelijk verlichting maar niet erg lang.
Ik moet ook nog adressen verzamelen voor de geboortekaartjes!
Whaaaaaaaaaaaa! Volgens mij ben ik lichtelijk aan het stressen nu!!! 😉
Vanochtend weer buikfoto's voor 4 weken verder!
http://picasaweb.google.nl/stichtingfac ... directlinkO ja...VJ...welkom terug!!!
Nu maar toch iets eten!!!
Liefs,
Karin